نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
کابینت هایگلاس بهتره یا ام دی اف

کابینت هایگلاس بهتره یا ام دی اف

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

امروز در بازار کابینت ایران کابینت های مدرن طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و کابینت های ام دی اف و هایگلاس هم که جزء پرطرفدارترین کابینت های مدرن در بازار کابینت هستند مشتریان بسیار زیادی را دارند.

اما بسیاری از مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارند این سوال مهم برای آنها مطرح می شود که آیا کابینت های مدل هایگلاس بهتر هستند یا کابینت های مدل ام دی اف.

برای این که شما بهتر با این مدل کابینت ها آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که به صفحه کابینت هایگلاس مراجعه نمایید، در این صفحه در مورد تمامی ویژگی های مربوط به کابینتهای مدل هایگلاس ثبت شده است و تمامی مزایا و معایب و مدل‌های این کابینت ها در این صفحه قرار داده شده که می تواند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین می توانید با مراجعه به صفحه کابینت ام دی اف هم اطلاعات کاملی راجع به این مدل کابینت به دست آورید.
در صورت نیاز به هر گونه پرسش و راهنمایی هم می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت آچیلان دکور با کارشناسان ساخت و نصب کابینت در تهران ارتباط برقرار نمایید تا همکاران ما اطلاعات لازم را در این زمینه به شما ارائه دهند.

مقایسه مزایا و معایب کابینت های مدل ام دی اف و مدل هایگلاس

در ابتدا این نکته را خدمت شما بگویم که هر دو مدل کابینت از نظر متریال و جنس به کار رفته در آن ها دارای کیفیت مطلوبی هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

ام دی اف قیمت مناسب تری نسبت به مدل های هایگلاس دارد، شما در صورتی که قصد دارید با هزینه کمتری اقدام به ساخت و نصب کابینت در فضای آشپزخانه منزل خودنمایی پیشنهاد می کنیم که از مدل های mdf استفاده کنید.

در مقابل کابینت های مدل هایگلاس دارای برجستگی های خاصی در طراحی خود هستند که می‌توان گفت از نظر زیبایی یک سر و گردن از مدل های ام دی اف بهتر میباشند، البته این موضوع به سلیقه افراد هم بستگی دارد شاید از نظر برخی از خانم‌های خانه‌دار کابینت های آشپزخانه هر چقدر ساده تر باشد زیبایی و جلوه بهتری را برای فضای آشپزخانه منزل به ارمغان آورند.

و ممکن است برخی هم بر این باور باشند که طرح ها و نقش های برجسته بر روی بدنه و درب کابینت می‌تواند زیبایی بیشتری را برای فضای آشپزخانه منزل به دنبال داشته باشد.

در بخش زیر مزایا و معایب هر یک از این کابینت ها را خدمت شما عزیزان ارائه داده‌ایم.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت ویلا توسط متخصصین آچیلان دکور

مقایسه مزایا و معایب کابینت های مدل ام دی اف و مدل هایگلاس

مزایا و معایب کابینت های مدل ام دی اف

  • قیمت مناسب
  • درخشندگی ندارد
  • خش پذیری کم
  • لبه های تیز و برنده ندارد
  • امکان آسیب ناشی از رطوبت نسبتاً زیاد
  • سطح صاف و صیقلی دارد
  • لک پذیری زیاد
  • مقاومت و دوام بسیار بالایی دارد
  • مزایا و معایب کابینت های مدل هایگلاس
  • قیمت آن ها کمی گرانتر از مدل های ام دی اف است
  • درخشندگی زیادی دارند
  • خش پذیری در آنها زیاد است
  • لبه های تیز و برنده دارند
  • امکان آسیب ناشی از رطوبت نسبتاً کمتر از مدل های ام دی اف
  • سطح صاف و صیقلی دارد
  • و این مدل کابینت ها نیز دارای مقاومت و دوام بسیار بالا هستند.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت آپارتمان توسط متخصصین آچیلان دکور

برای آشپزخانه منزل خود مدل هایگلاس را انتخاب کنیم یا ام دی اف ؟

اگر آشپزخانه فاقد پنجره داری بهتر است از کابینتهای مدل هایگلاس رنگ روشن استفاده کنید و اگر قیمت کابینت برای تان مهم است پیشنهاد می کنیم که از مدل های mdf استفاده نمایید.

برای خانه های لوکس و مدرن پیشنهاد ما استفاده از مدل های هایگلاس می باشند و آن هم به دلیل استفاده از طرح ها و نقش های برجسته بر روی در و بدنه این نوع کابینت ها است است.

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است شما می توانید از مدل های هایگلاس و یا مدل های ام دی اف سفید رنگ استفاده نمایید که هر دو مدل برای ابعاد کوچک آشپزخانه مناسب و مقرون به صرفه می باشند.

اگر خانواده شما خانواده پرجمعیتی هستند و با مشکل بزرگ شیطنت کودکان در منزل مواجه هستید که ممکن است حلسه کابینتهای شما در معرض ضربه یا خط و خش قرار گیرند، پیشنهاد می کنیم که از مدل های mdf استفاده نمایید.

اگر شما از آن دست خانم های خانه دار هستید که علاقه مند به استفاده از کابینتهای بدون دستگیره هستید پیشنهاد ما استفاده از مدل های ام دی اف است.

اما در صورتی که جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید منزل شما به سمت مدرن بودن سوق داده شود پیشنهاد ما استفاده از مدل های هایگلاس است.

پیشنهاد ویژه » دکوراسیون داخلی توسط بهترین متخصصین حوزه معماری

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد لطفاً نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون این مطلب در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات وارد نمایید، یاران ما در اسرع وقت به سوالات شما عزیزان پاسخ می‌دهند.
و همچنین راه‌های ارتباطی موجود در وب سایت هم پاسخگوی سوالات شما کاربران عزیز می باشد.

و می توانید در مورد این که کابینت هایگلاس بهتره یا ام دی اف و و هرگونه مشاوره ای که در این زمینه نیاز دارید کارشناسان ساخت و نصب کابینت در تهران پاسخگوی سوالات شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین