نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
طراحی و ساخت مغازه

طراحی و ساخت مغازه

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

طراحی و ساخت مغازه توسط شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور انجام می شود، این شرکت با بهره گیری از بهترین متخصصین در حوزه طراحی و ساخت مغازه اقدام به بازسازی، تعمیرات، ساخت، و زیباسازی انواع مغازه می کند.

شرکت آچیلان دکور با سال ها فعالیت مستمر در عرصه طراحی و بازسازی انواع مغازه و بوتیک این تعهد را به مشتریان خود می دهد که با رعایت تمامی استانداردهای مربوط به حوزه معماری فرآیند بازسازی و طراحی مغازه را برای مشتریان خود انجام می‌دهد.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان و متخصصین این شرکت می توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ با شماره تماس ۰۲۱۸۸۳۷۴۸۵۵ و همچنین ۰۹۱۲۴۴۱۹۴۱۹ تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت ویلا

هزینه انجام طراحی و ساخت مغازه

هزینه انجام طراحی و ساخت مغازه به عوامل متعددی می‌تواند بستگی داشته باشد، البته شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور این تعهد را به مشتریان خود می دهد، که ضمن رعایت تمامی استانداردهای لازم در انجام فرایند طراحی و ساخت مغازه، بهترین و مقرون به صرفه ترین هزینه ممکن را به مشتریان خود ارائه می دهد بدون اینکه ذره‌ای از کیفیت کار کاسته شود.

برای این که شما عزیزان در جریان تمامی هزینه های مربوط به انجام طراحی و ساخت آپارتمان شوید، پیشنهاد می‌کنیم که از طریق لینک زیر با کارشناسان شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور تماس حاصل فرمایید و هزینه انجام پروژه را طبق توضیحاتی که به مهندسین این مجموعه ارائه می‌دهید استعلام نمایید.

استعلام هزینه طراحی و ساخت مغازه

پیشنهاد ویژه » دکوراسیون داخلی توسط بهترین متخصصین حوزه معماری

طراحی و ساخت مغازه

اصول طراحی و ساخت مغازه

طراحی ویترین مغازه برای جلب نظر مشتری اولین موردی است که باید در طراحی و ساخت مغازه توجه ویژه به آن شود.

و باید زمان زیادی گذاشته شود که هم از لحاظ روانشناسی و استفاده از نورپردازی و استفاده از رنگ‌های مختلف تا حد امکان بر روی طراحی ویترین مغازه کار شود.

در واقع ویترین مغازه یک معرف کلی از تمامی محصولات شما و معرف مغازه و کسب و کار شما می باشد.

اگر نتوانید به درستی و به صورت اصولی بر روی ویترین مغازه کار کنید، در این صورت دیگر مشتری زیادی به سمت مغازه و یا بوتیک شما نخواهد آمد.

مورد بعدی که به عنوان یکی از اصول مهم طراحی و ساخت مغازه محسوب می شود سیرکولاسون و مسیر رفت و آمد مشتریان است.

که شما باید طراحی داخلی را به گونه ای انجام دهید که افراد بتوانند در حد امکان فضای رفت و آمد و توقف برای نگاه کردن به کالا و محصولات را داشته باشند.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت آپارتمان توسط متخصصین آچیلان دکور

انتخاب رنگ برای طراحی و ساخت مغازه

یکی دیگر از اصول مهم و اساسی انتخاب رنگ های مناسب و استاندارد برای طراحی داخلی مغازه است.

شما باید از چه رنگهایی استفاده کنید باید گفت که انتخاب رنگ در طراحی داخلی مغازه بستگی به ابعاد مغازه شما دارد.

برای مغازه هایی با ابعاد کوچک توصیه می‌شود که بیشتر از رنگ های روشن و یا ترکیب برخی از رنگ‌های روشن با یکدیگر استفاده نمایید و برای مغازه‌های با ابعاد بزرگ استفاده از رنگ های تیره و ترکیب کردن آنها با یکدیگر توصیه می‌شود.

البته در این زمینه مشاوران طراحی داخلی در صورتی که یک بازدید کوچک از فضای مغازه شما داشته باشند می توانند راهنمای مناسب را به شما ارائه دهند.

پیشنهاد ویژه » طراحی و ساخت روف گاردن در تهران و دیگر مناطق ایران

طراحی نمای مغازه

یکی از مهمترین بخش ها در طراحی مغازه طراحی نما می باشد نمای مغازه پل ارتباطی بین مشتری و فروشگاه محسوب می‌شود.

اهمیت نمای مغازه از این جهت است که در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه و چیزی که توجه آنها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرون مغازه یا فروشگاه است.

بنابراین در صورتیکه شما قصد دارید کسب و کار خود را رونق دهید و فروش بیشتر داشته باشید باید توجه بیشتری به نمای مغازه داشته باشید.

صورتی که نمای مغازه با یک طراحی ایده آل و مناسب پیاده سازی شود می تواند تاثیر مثبتی را در ذهن مخاطبین و مشتریان شما به وجود آورد، مانند یک آهنربای قوی مشتری را جذب مغازه شما کند.

پیشنهاد ویژه » طراحی و ساخت بوتیک در اماکن تجاری تهران

طراحی و ساخت مغازه دارای چه ویژگی هایی باید باشد

طراحی و ساخت مغازه باید انقدر خوب پیاده‌سازی شود که مانند یک آهنربای قوی مشتری را به داخل مغازه بکشاند.

در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید به نکات ویژه ای توجه شود از جمله اینکه مشتری راحت بتوانند محصولات مورد نظر خود را در بخش های مختلف مشاهده کند.

در طراحی و ساخت مغازه استفاده از فرمول نورپردازی را هرگز فراموش نکنید و با استفاده از نورپردازی زیبا توجه افراد را به طراحی داخل مغازه جلب کنید.

باید دقت کنید که در طراحی و ساخت مغازه نام فروشگاه و شماره تماس در طراحی نمای مغازه باید قابل رویت باشد.

جایگاه ویترین در طراحی نمای مغازه مهم است و سعی کنید نمای زیبا و چشمگیر داشته باشید و در طراحی نمای تجاری در نظر گرفتن یک ویترین مناسب با توجه به محصولات درونی و فروشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد.

در نهایت به نکات دیگری مانند جذابیت نمای شب مغازه و جذابیت نمای ورودی مغازه نیز توجه ویژه‌ای شود.

نمونه کار ساخت مغازه

در بخش زیر یک نمونه ویدئو از ساخت مغازه در تهران را می توانید مشاهده نمایید، البته این نمونه کار مربوط به یک طلافروشی در تهران است، که توسط متخصصین آچیلان دکور طراحی و اجرا شده است.

سئوالات متداول در مورد طراحی و ساخت مغازه در تهران ؟

هزینه ساخت مغازه ؟

جهت استعلام هزینه ساخت مغازه با شماره تلفن های 02188374855، 09124419419 تماس بگیرید.

مراحل ساخت مغازه ؟

پیداکردن یک شرکت با سابقه و معتبر در زمینه ساخت و طراحی داخلی اماکن تجاری، مدیریت منابع مالی، پیدا کردن بهترین مسیر برای ساخت مغازه، اخذ مجوز برای شروع پروسه ساخت مغازه، طراحی یک پلن و نقشه مناسب برای طراحی و ساخت مغازه، و در گام آخر شروع عملیات ساخت مغازه.

بهترین شرکت طراحی و ساخت مغازه در تهران ؟

شرکت آچیلان دکور بهترین شرکت طراحی و ساخت مغازه در تهران با ارائه بهترین نمونه کارهای طراحی انواع مغازه در بهترین اماکن تجاری تهران.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;