نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

کابینت ام دی اف یکی از کابینت های مدرن محسوب می شود که امروزه جایگاه ویژه‌ای در آشپزخانه های منازل ایرانی دارد.
کابینت های ام دی اف طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار کابینت عرضه می‌شوند.

جنس و کیفیت این محصولات به گونه‌ای است که دیگر نیازی به تعریف کردن ندارد اما نکته‌ای که در مورد کابینتهای مدل ام دی اف بسیار حائز اهمیت است این است که این کابینت ها باید به درستی ساخته و نصب شوند، تمامی مراحل ساخت و نصب این کابینت ها باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود.

شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور به عنوان یکی از نمایندگی های عرضه و ساخت کابینت های ام دی اف در بازار کابینت تهران محصولات را با کیفیتی عالی و قیمتی مقرون به صرفه به شما ارائه می دهند، دریافت مشاوره در مورد کابینت های مدل mdf می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان کابینت MDF ارتباط برقرار نمایید.

پیشنهاد ویژه » دکوراسیون داخلی توسط بهترین متخصصین حوزه معماری

قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت های مدل mdf بستگی به طرح، رنگ و کیفیت ورق ام دی اف به کار رفته در این کابینت ها دارد.

در صورتی که شما قصد سفارش کابینت های مدل mdf را دارید می توانید یک جلسه مشاوره با همکاران ما در شرکت آچیلان دکور داشته باشید.

تا با بررسی ابعاد و فضای آشپزخانه منزل شما بهترین و جدیدترین مدل های کابینت های ام دی اف در قالب یک کاتالوگ به شما ارائه شود و با توجه به مشاوره که به شما ارائه می شود شما می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید و قیمت مورد نظر نیز به شما اعلام شود.

جهت دریافت مشاوره و همچنین استعلام هزینه کابینت های مدل ام دی اف از طریق لینک زیر با کارشناسان ساخت و نصب کابینت ام دی اف ارتباط برقرار نمایید.

استعلام قیمت کابینت ام دی اف

فیلم نصب کابینت ام دی اف

در بخش زیر می‌توانید فیلم مربوط به نصب کابینت ام دی اف توسط تکنسین های مجموعه آچیلان دکور در مناطق مختلف شهر تهران را مشاهده نمایید.

جدیدترین رنگ کابینت ام دی اف

کابینتهای مدل ام دی اف در طرحها و رنگهای مختلفی در بازار موجود می باشند اما جدیدترین رنگ هایی که امروزه بسیار مورد پسند خانم های خانه دار قرار دارد.

رنگهای ام دی اف براق، ام دی اف سفید مات، ام دی اف کرم قهوه ای، سفید مشکی، و هنچنین ام دی اف سفید طلایی یکی از پرطرفدار ترین رنگ های ام دی اف می باشد.

البته از نظر فنی شما باید این نکته را در نظر بگیرید که انتخاب رنگ کابینت MDF بستگی به فضا و ابعاد آشپزخانه منزل شما هم دارد.

به عنوان مثال اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ و نورگیر است توصیه کارشناسان من به شما این است که بیشتر از رنگ های تیره در چنین فضاهایی استفاده نمایید، اما اگر فضا و آب ابعاد آشپزخانه شما کوچک است توصیه کارشناسان نصب و ساخت کابینت به شما این است که بیشتر از رنگ های روشن استفاده نمایید.

البته شما در صورتیکه کاتالوگ محصولات و نمونه کارهای این مجموعه را مشاهده نمایید، اطلاعات کاملی در مورد رنگ ها و مدل های مختلف ام دی اف در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید تصمیم گیری بهتری را در این زمینه داشته باشید.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت ویلا

 

بهترین رنگ کابینت ام دی اف

طبق تجربه همکاران ما و نمونه کارهای مختلف کابینت های ام دی اف که در مناطق مختلفی طراحی و اجرا کرده‌اند یکی از بهترین و پرطرفدارترین رنگ های موجود در بین کابینت های ام دی اف که بسیار مورد پسند خانم های خانه دار و خسرو اصل کابینت ام دی اف سفید طلایی می باشد، که این مدل از کابینت های ام دی اف متقاضی بسیار زیادی دارد.

البته بعد از آن کابینت های ام دی اف طرح چوب نیز بسیار پرطرفدار هستند، با توجه به فضای کوچک آشپزخانه های امروزی مدل های کابینت های ام دی اف سفید مشکی هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بهترین رنگ کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف ساده

کابینت MDF ساده، برای آن دسته از مشتریانی طراحی و ساخته می‌شود که زیاد علاقه‌ای به نقش و نگارهای خاص و برجسته در فضای آشپزخانه منزل خود ندارد.

در برخی از مواقع سادگی می تواند زیبایی چشم نواز تری در فضای آشپزخانه منزل شما به وجود آورد.

و همچنین در صورتی که می خواهید برای نصب کابینت های ام دی اف هزینه کمتر و مقرون به صرفه تری را انجام دهید پیشنهاد می کنیم که از کابینت های ام دی اف ساده برای طراحی فضای آشپزخانه منزل خود استفاده نمایید.

کابینت ام دی اف براق

کابینت های ام دی اف که به صورت براق و برجسته طراحی شده‌اند شباهت بسیار زیادی به کابینت‌ هایگلاس دارند.
البته استفاده از کابینت های ام دی اف براق بیشتر برای آشپزخانه های پیشنهاد می شود که دارای فضای بزرگ و نورگیر هستند.

کابینت ها در فضای بزرگ جلوه بهتری را از خود به نمایش می گذارند.

کابینت ام دی اف سفید مات

یکی دیگر از مدل های بسیار پرطرفدار در بین کابینت های ام دی اف کابینت های ام دی اف سفید مات هستند.

رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد، و نه قدیمی می شود.

به همین دلیل است که خانم های خانه دار علاقه بسیار زیادی به استفاده از رنگ سفید برای طراحی فضای آشپزخانه منزل خود دارند و در زمان انتخاب کابینت مناسب برای آشپزخانه منزل خود نیز استفاده از رنگ سفید را ترجیح می دهند.

کابینت ام دی اف کرم قهوه ای

این نوع کابینت خاک با ترکیب دو رنگ کرم و قهوه ای طراحی بسیار جذاب و دلنوازی دارند، برای آشپزخانه هایی که دارای ابعاد متوسط و کوچک هستند مناسب باشند.

بحث نورگیر بودن فضای آشپزخانه هم بسیار مهم است که در این مورد حتماً باید کارشناسان نصب کابینت MDF فضای آشپزخانه منزل شما را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و و با ارائه کاتالوگ محصولات به شما مشتریان و دریافت نظرات و خواسته های شما بهترین تصمیم گیری ممکن را در این زمینه داشته باشند.

در بخش زیر با ما همراه باشید تا جدیدترین مدلهای کابینت ام دی اف را به شما معرفی کنیم.

مدل کابینت ام دی اف سفید

در بخش زیر ما چند نمونه از مدل های کابینت های ام دی اف به رنگ سفید را خدمت شما عزیزان معرفی کرده ایم.
شما می توانید برخی از مدل های این کابینت ها را در بخش زیر مشاهده کنید، صورت تمایل با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید کاتالوگ کامل محصولات را به شما عزیزان ارائه دهند.

مدل کابینت ام دی اف سفید مشکی

در بخش زیر ما چند نمونه از مدل های کابینت های ام دی اف به سفید مشگی را خدمت شما عزیزان معرفی کرده ایم.
شما می توانید برخی از مدل های این کابینت ها را در بخش زیر مشاهده کنید، صورت تمایل با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید کاتالوگ کامل محصولات را به شما عزیزان ارائه دهند.

مدل کابینت ام دی اف کرم قهوه ای

در بخش زیر ما چند نمونه از مدل های کابینت های ام دی اف کرم قهوه ای را خدمت شما عزیزان معرفی کرده ایم.
شما می توانید برخی از مدل های این کابینت ها را در بخش زیر مشاهده کنید، صورت تمایل با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید کاتالوگ کامل محصولات را به شما عزیزان ارائه دهند.

مدل کابینت ام دی اف طرح چوب

در بخش زیر ما چند نمونه از مدل های کابینت های ام دی اف طرح چوب را خدمت شما عزیزان معرفی کرده ایم.

شما می توانید برخی از مدل های این کابینت ها را در بخش زیر مشاهده کنید، صورت تمایل با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید کاتالوگ کامل محصولات را به شما عزیزان ارائه دهند.

مدل کابینت ام دی اف سفید طلایی

در بخش زیر ما چند نمونه از مدل های کابینت های ام دی اف سفید طلایی را خدمت شما عزیزان معرفی کرده ایم.
شما می توانید برخی از مدل های این کابینت ها را در بخش زیر مشاهده کنید، صورت تمایل با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید کاتالوگ کامل محصولات را به شما عزیزان ارائه دهند.

برای مطالعه :

کابینت ام دی اف چیست

کابین های ام دی اف از انواع دیگر کابینت ها هستند که جنس تشکیل دهنده آنها ورق های MDF می باشد.

این نوع کابینت ها علاوه بر آنکه به علت جنس مواد تشکیل دهنده که ام دی اف خام می باشد قیمت مقرون به صرفه نیز دارد و همچنین به علت روکش های مختلفی که روی ام دی اف را می‌پوشاند در طرح‌های متنوعی در بازار کابینت ایران عرضه می‌شود.

کابینت های ام دی اف معمولا اولین گزینه برای خانم های خانه دار هستند و معمولاً بیشترین آمار خرید در بین مدل‌های مختلف کابینت مربوط به کابینت های ام دی اف می باشد.

کابینت های مدرن ام دی اف دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش هستند که این برگه ضمانتنامه توسط نمایندگی اصلی ساخت و نصب کابینت ام دی اف در تهران به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

شما مشتریان نیز موظف است که این برگه ضمانت نامه را نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین