تعمیر پکیج در تهران
جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

تعمیر پکیج در تهران

تعمیرات پکیج در تهران توسط تکنسین های خبره و حرفه ای شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور انجام می‌شود.

این شرکت با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران لوازم خانه خانگی، از جمله پکیج و رادیاتور اقدام به تعمیرات انواع پکیج های ایرانی و خارجی می کنند.

همچنین شرکت آچیلان دکور به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات، سرویس و نصب انواع پکیج های ایرانی و خارجی از جمله ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس، آریستون، گلدیران، ال جی، لورچ و غیره به صورت شبانه روزی تعمیرکاران پکیج را از شعبات مختلف خود در اقسا نقاط شهر تهران به مناطق مختلف اعزام می کند.

شما می توانید جهت برقراری ارتباط با تعمیرکاران این مجموعه به صورت 24 ساعته از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت آچیلان دکور و همچنین از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت با تکنسین های تعمیرات پکیج و رادیاتور در تهران ارتباط برقرار نمایید.

و در زمان برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه می توانید مدل پکیج خود را به همکاران ما اعلام کنید تا در اسرع وقت تکنسین های مربوطه به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

تعمیر پکیج

هزینه تعمیر پکیج در تهران

هزینه تعمیرات، سرویس، و نصب انواع پکیج و رادیاتور بستگی به نوع قطعاتی که نیاز به تعمیرات و عیب یابی دارند دارد، و همچنین مدل پکیج و رادیاتور هم حائز اهمیت است.

چرا که معمولا قطعات پکیج های خارجی قیمت بالاتری نسبت به پکیج های ایرانی دارند، و در صورتی که شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشید، باید هزینه بالاتری را برای پکیج های خارجی که قطعات آن ها به سختی در بازار پیدا می شود پرداخت نمایید.

البته همکاران ما برای تعمیرات پکیج و رادیاتور سعی می کنند که با تعمیرات و عیب یابی قطعات پکیج، کاری کنند که شما کمترین هزینه ممکن را جهت عیب یابی پکیج و رادیاتور پرداخت نمایید.

شما می می توانید از طریق لینک زیر با تعمیرکار پکیج و رادیاتور ارتباط برقرار نمایید.

استعلام هزینه تعمیر پکیج

هزینه تعمیر پکیج در تهران

نمایندگی تعمیر پکیج در تهران

شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور نمایندگی اصلی تعمیرات، سرویس، و نصب انواع پکیج های ایرانی و خارجی در تهران است.

این شرکت با استخدام بهترین تکنسین ها و تعمیرکاران پکیج و رادیاتور اقدام به تعمیرات پکیج در مناطق مختلف شهر تهران می کند.

این شرکت دارای شعبات و نمایندگی های فعال در شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران، و غرب تهران است.

البته نمایندگی اصلی این شرکت شعبه تعمیرات پکیج در شهرک غرب می باشد.

مدل های مختلف پکیج که توسط تعمیرکاران این مجموعه تعمیرات و سرویس می شوند عبارتند از :

  • تعمیر پکیج گلدیران
  • تعمیر پکیج رادیانت
  • تعمیر پکیج ناوین
  • تعمیر پکیج جنرال
    تعمیر پکیج روکا
  • تعمیر پکیج ایرفو
  • تعمیر پکیج ال جی
  • تعمیر پکیج لورچ
  • تعمیر پکیج سونیه دوال
  • تعمیر پکیج فرولی
  • تعمیرات پکیج تاچی
  • تعمیر پکیج ایران رادیاتور
  • تعمیر پکیج ایساتیس
  • تعمیر پکیج بوتان

نمایندگی تعمیر پکیج در تهران

همچنین شعبات مختلف این شرکت که در مناطق مختلف تهران فعال هستند عبارتند از :

تعمیرات پکیج در شهرک غرب

شعبه تعمیرات پکیج و رادیاتور در شهرک غرب شعبه اصلی این شرکت است، که این شعبه مناطق مختلف شمال تهران از جمله شهرک غرب، سعادت آباد، نیاوران، زعفرانیه، تجریش، ولنجک و غیره تعمیرکاران پکیج را بعد از ثبت تماس یا درخواست شما مبنی بر اعزام تعمیرکار پکیج، در سریعترین زمان به محل اعزام می کند.

تعمیرات پکیج در صادقیه

شعبه تعمیرات پکیج و رادیاتور در صادقیه، دیگر شعبه فعال این شرکت است، که تعمیرکاران خود را به مناطق مختلف غرب تهران از جمله صادقیه، گیشا، ستارخان، توحید، اکباتان، آزادی، پونک، بریانک، مرزداران و غیره اعزام می کند.

تعمیرات پکیج در تهرانپارس

شعبه تعمیرات پکیج و رادیاتور در تهرانپارس، دیگر شعبه فعال این شرکت است، که تعمیرکاران خود را به مناطق مختلف شرق تهران از جمله تهران پارس، پیروزی، شهدا، نیروهوایی، نارمک، دماوند، سبلان و غیره اعزام می کند.

تعمیرات پکیج در نازی آباد

شعبه تعمیرات پکیج و رادیاتور در نازی آباد، دیگر شعبه فعال این شرکت است، که تعمیرکاران خود را به مناطق مختلف جنوب تهران از جمله نازی آباد، کهریزک، شهر ری، راه آهن، شوش، مولوی و غیره اعزام می کند.

تعمیرکار سیار پکیج در تهران

در صورتی که شما برای خدمات تعمیرات، سرویس، و نصب پکیج در تهران با محدودیت زمانی مواجه هستید می توانید با تعمیرکاران سیار پکیج در تهران به صورت تمام وقت ارتباط برقرار نمایید.

از طریق لینک زیر به صورت مستقیم با تعمیر کار سیار پکیج ارتباط برقرار نمایید.

تماس با تعمیرکار سیار پکیج

تعمیرکار سیار پکیج در تهران

تعمیر پکیج در تهران شبانه روزی

یکی دیگر از خدمات شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور، انجام تعمیرات و سرویس پکیج به صورت شبانه روزی است، یعنی شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تکنسین های این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر پکیج در تهران شبانه روزی

تعمیرات و سرویس مدل های مختلف پکیج و رادیاتور در تهران

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی از مدل های مختلفی است که توسط تکنسین های این مجموعه تعمیرات و سرویس می شود، جهت آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور به لینک زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از مدل های مختلفی است که توسط تکنسین های این مجموعه تعمیرات و سرویس می شود، جهت آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرات پکیج بوتان به لینک زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات پکیج بوتان

تعمیر پکیج ایساتیس

پکیج ایساتیس یکی از مدل های مختلفی است که توسط تکنسین های این مجموعه تعمیرات و سرویس می شود، جهت آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرات پکیج ایساتیس به لینک زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات پکیج ایساتیس

تعمیر پکیج گلدیران

پکیج گلدیران یکی از مدل های مختلفی است که توسط تکنسین های این مجموعه تعمیرات و سرویس می شود، جهت آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرات پکیج گلدیران به لینک زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات پکیج گلدیران

تعمیر پکیج رادیانت

پکیج رادیانت یکی از مدل های مختلفی است که توسط تکنسین های این مجموعه تعمیرات و سرویس می شود، جهت آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرات پکیج رادیانت به لینک زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات پکیج رادیانت

تعمیر پکیج ناوین

پکیج ناوین یکی از مدل های مختلفی است که توسط تکنسین های این مجموعه تعمیرات و سرویس می شود، جهت آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرات پکیج ناوین به لینک زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات پکیج ناوین

تعمیر پکیج جنرال

پکیج جنرال یکی از مدل های مختلفی است که توسط تکنسین های این مجموعه تعمیرات و سرویس می شود، جهت آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرات پکیج جنرال به لینک زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات پکیج جنرال

تعمیر پکیج ایرفو

پکیج ایرفو یکی از مدل های مختلفی است که توسط تکنسین های این مجموعه تعمیرات و سرویس می شود، جهت آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرات پکیج ایرفو به لینک زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات پکیج ایرفو

تعمیر پکیج تاچی

پکیج تاچی یکی از مدل های مختلفی است که توسط تکنسین های این مجموعه تعمیرات و سرویس می شود، جهت آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرات پکیج تاچی به لینک زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات پکیج تاچی

سایر خدمات شرکت نمایندگی تعمیرات پکیج در تهران

نصب پکیج در تهران

نصب و راه اندازی انواع پکیج های ایرانی و خارجی یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت آچیلان دکور به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

در صورتی که شما نیاز به یک تکنسین حرفه ای جهت نصب و راه اندازی پکیج و رادیاتور دارید از طریق لینک زیر با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

نصب پکیج در تهران

نصب و راه اندازی پکیج

سرویس پکیج در تهران

سرویس پکیج یکی از موارد ضروری است که شما به آن نیاز دارید، سرویس پکیج به شما کمک می کند که دیگر مجبور نباشید چند بار در سال هزینه گزافی را بابت تعمیرات پکیج پرداخت نمایید.

به شما پیشنهاد می کنیم که جهت دریافت خدمات سرویس پکیج یک مقطع مناسب از سال را انتخاب نمایید، مثلا اواسط ماه فروردین، یا اوایل اردیبهشت می تواند زمان مناسبی برای سرویس پکیج باشد.

با انجام این کار پکیج و رادیاتور بدون هیچ مشکلی در طول سال برای شما کار می کند.

از چمله اقداماتی که در زمان سرویس پکیج انجام می شود عبارتند از :

  • بررسی و بازبینی محل نصب پکیج و محل قرارگیری لوله ‌ها این مسئله بسیار برای ایمنی کار مهم است
  • بررسی عملکرد قطعات و بخش ‌های مختلف پکیج
  • بررسی میزان فشار آب پکیج برای احتمال روسوب زدایی پکیج
  • هواگیری پکیج
  • رسوب زدایی پکیج
  • هواگیری لوله های پکیج
  • اسیدشویی پکیج و غیره

البته باید پکیج مورد نظر توسط متخصص مربوطه به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد و بعد اقدامات لازم جهت سرویس و رسوب زدایی انجام شود.

برای دریافت خدمات تاسیسات ساختمان و تعمیرات رادیاتور و پکیج فرم زیر را پر کنید

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین