نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
طراحی و ساخت آپارتمان

طراحی و ساخت آپارتمان

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

طراحی و ساخت آپارتمان توسط شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور انجام می شود، این شرکت با بهره گیری از بهترین متخصصین در حوزه طراحی و ساخت آپارتمان اقدام به بازسازی، تعمیرات، ساخت، و زیباسازی انواع آپارتمان می کند.

شرکت آچیلان دکور با سال ها فعالیت مستمر در عرصه طراحی و بازسازی انواع آپارتمان این تعهد را به مشتریان خود می دهد که با رعایت تمامی استانداردهای مربوط به حوزه معماری فرآیند بازسازی و طراحی آپارتمان را برای مشتریان خود انجام می‌دهد.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان و متخصصین این شرکت می توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ با شماره تماس ۰۲۱۸۸۳۷۴۸۵۵ و همچنین ۰۹۱۲۴۴۱۹۴۱۹ تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت ویلا

هزینه انجام طراحی و ساخت آپارتمان

هزینه انجام طراحی و ساخت آپارتمان به عوامل متعددی می‌تواند بستگی داشته باشد، البته شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور این تعهد را به مشتریان خود می دهد، که ضمن رعایت تمامی استانداردهای لازم در انجام فرایند طراحی و ساخت آپارتمان، بهترین و مقرون به صرفه ترین هزینه ممکن را به مشتریان خود ارائه می دهد بدون اینکه ذره‌ای از کیفیت کار کاسته شود.

برای این که شما عزیزان در جریان تمامی هزینه های مربوط به انجام طراحی و ساخت آپارتمان شوید، پیشنهاد می‌کنیم که از طریق لینک زیر با کارشناسان شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور تماس حاصل فرمایید و هزینه انجام پروژه را طبق توضیحاتی که به مهندسین این مجموعه ارائه می‌دهید استعلام نمایید.

استعلام هزینه طراحی و ساخت آپارتمان

پیشنهاد ویژه » دکوراسیون داخلی توسط بهترین متخصصین حوزه معماری

فیلم نمونه پروژه طراحی و ساخت آپارتمان

در بخش زیر شما می توانید یکی از نمونه کارهای مربوط به پروژه ساخت آپارتمان در تهران که توسط مهندسین شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور اجرا شده است را مشاهده نمایید.

در این ویدئو خلاصه ای از مراحل اجرای ساخت آپارتمان توسط تکنسین های خلاق و مهندسین آچیلان دکور نشان داده شده است.

ضمن این که شما می توانید بعد از مشاهده این نمونه کار، با برقراری ارتباط با همکاران ما در آچیلان دکور، کاتالوگ نمونه کار های این مجموعه را در زمینه طراحی و ساخت آپارتمان در تهران و دیگر نقاط ایران از آن ها دریافت نمایید.

طراحی و ساخت آپارتمان چه ویژگی هایی دارد

در ساخت آپارتمان باید به نکات زیادی توجه کرد، از جمله اینکه ساختمانها و پر تنها دارای تعداد واحد های غیر مشخص، متراژ و طراحی و متفاوت می باشند.

ساخت برخی از آپارتمان ها دارای وسعت بسیار زیاد بوده و معماران و مهندسین ساختمان می توانند به راحتی نقشه مورد نظر خود را طراحی کنند.

اما یک سری از آپارتمان ها هستند که دارای وسعت کمی هستند و اینجاست که مهندسین این حوزه باید تخصص خود را در امر طراحی نشان دهند، توانند با استفاده از یک مساحت خیلی کم بهترین طراحی ممکن را برای آپارتمان مربوطه ارائه دهند تا در نهایت رضایت مشتری خود را جلب کنند.

برخی از مهندسین نخبه و باتجربه دارای روش های بسیار هوشمندانه هستند و طراحی آپارتمان که می‌تواند طراحی مجتمع مسکونی به بهترین نفر از تمامی بخش های کوچک زمین در ساخت آپارتمان استفاده کنند و بهترین شکل ممکن را از تمامی محدودیت های پیش رو ایجاد کنند و از تمامی فضا در ساخت و طراحی آپارتمان استفاده نمایند.

مراحل طراحی و ساخت آپارتمان

  • گودبرداری آپارتمان
  • پی گذاری آپارتمان
  • آرماتوربندی و اسکلت آپارتمان
  • ساخت راه پله
  • تاسیسات و لوله کشی
  • عایق کاری

مدت زمان اجرای پروژه برای طراحی و ساخت آپارتمان

زمانی که شما با شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور برای اجرای پروژه ساخت آپارتمان مسکونی در تهران و دیگر نقاط ایران تماس می گیرید، کارشناسان این مجموعه یک قرار ملاقات با شما تنظیم می کنند، تا شما را در جریان شرایط اجرای این پروژه قرار دهند.

که در این جلسه مشاوره مواردی مثل هزینه لازم برای خرید ابزار آلات و تجهیزات ضروری ساخت آپارتمان، مدت زمان لازم جهت اجرای پروژه ساخت آپارتمان های مسکونی و تجاری در تهران، و دیگر موارد در این جلسه مشاوره مطرح می شود.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، لطفا سئوالات، نظرات، و پیشنهادات خود را در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات پیرامون این مطلب با ما درمیان بگذارید.

ضمن اینکه شماره تلفن های درج شده در سایت و راه های ارتباطی د نظر گرفته شده، به صورت 24 ساعت شبانه روز حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما عزیزان هستند.

لینک شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام شرکت آچیلان دکور و واتساپ مجموعه هم در اختیار شماست تا بتوانید با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

سئوالات متداول در مورد طراحی و ساخت آپارتمان در تهران ؟

در بخش زیر به برخی از سئوالات رایج کاربران وب سایت آچیلان دکور پیرامون مراحل ساخت و اجرای پروژه های آپارتمانی در تهران پاسخ داده ایم، بخش زیر را مطالعه نمایید، در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر راه های ارتباطی موجود در وب سایت در اختیار شماست تا بتوانید با کارشناسان و مهندسین ساخت آپارتمان در تهران ارتباط برقرار نمایید.

هزینه ساخت آپارتمان ؟

جهت استعلام هزینه ساخت آپارتمان با شماره تلفن های 02188374855، 09124419419 تماس بگیرید.

مراحل ساخت آپارتمان شامل چیست ؟

گودبرداری آپارتمان، پی گذاری آپارتمان، آرماتوربندی و اسکلت آپارتمان، ساخت راه پله، تاسیسات و لوله کشی، عایق کاری

بهترین شرکت ساخت آپارتمان و ساختمان مسکونی در تهران ؟

شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور بهترین شرکت ساخت آپارتمان و ساختمان های مسکونی و تجاری در تهران، با بکارگیری بهترین مهندسین حوزه دکوراسیون، و معماری ساختمان و ارائه بهترین نمونه کارها در ضمینه بازسازی، ساخت و زیباسازی انواع آپارتمان ها و ساختمان های تجاری و مسکونی در تهران است.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;