نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت ویلا

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

طراحی و ساخت ویلا توسط شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور انجام می شود، این شرکت با بهره گیری از بهترین متخصصین در حوزه طراحی و ساخت ویلا اقدام به بازسازی، تعمیرات، ساخت، و زیباسازی ویلا می کند.

شرکت آچیلان دکور با سال ها فعالیت مستمر در عرصه طراحی و بازسازی انواع ویلا این تعهد را به مشتریان خود می دهد که با رعایت تمامی استانداردهای مربوط به حوزه معماری فرآیند بازسازی و طراحی ویلا را برای مشتریان خود انجام می‌دهد.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان و متخصصین این شرکت می توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ با شماره تماس ۰۲۱۸۸۳۷۴۸۵۵ و همچنین ۰۹۱۲۴۴۱۹۴۱۹ تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت آپارتمان توسط متخصصین آچیلان دکور

هزینه انجام طراحی و ساخت ویلا

هزینه انجام طراحی و ساخت ویلا به عوامل متعددی می‌تواند بستگی داشته باشد، البته شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور این تعهد را به مشتریان خود می دهد که ضمن رعایت تمامی استانداردهای لازم در انجام فرایند طراحی و ساخت ویلا، بهترین و مقرون به صرفه ترین هزینه ممکن را به مشتریان خود ارائه می دهد بدون اینکه ذره‌ای از کیفیت کار کاسته شود.

برای این که شما عزیزان در جریان تمامی هزینه های مربوط به انجام طراحی و ساخت ویلا قرار بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم که از طریق لینک زیر با کارشناسان شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور تماس حاصل فرمایید و هزینه انجام پروژه را طبق توضیحاتی که به مهندسین این مجموعه ارائه می‌دهید استعلام نمایید.

استعلام هزینه طراحی و ساخت ویلا

پیشنهاد ویژه » دکوراسیون داخلی توسط بهترین متخصصین حوزه معماری

هدف از طراحی و ساخت ویلا چیست

همانطور که می دانید امروزه استفاده از ویلای شخصی در فضاهای سرسبز و به دور از هیاهوی شهر رویای هر شخص می باشد، ولی هستند افرادی که از این فضاها به عنوان لوکیشن استفاده می کنند، حتی با فکر بزرگ تر دنبال ساخت شهرک ویلایی هستند، پس در نتیجه ما باید بدانیم که دقیقا هدف ما از طراحی و ساخت ویلا چیست.

هدف از طراحی و ساخت ویلا می‌تواند ناشی از این باشد که امروزه بسیاری از مردم از هیاهوی زندگی شهری خسته شده‌اند و برای روزهای تعطیل و استراحت خود مطمئناً دنبال مکانی برای رسیدن به آرامش هستند.

درصورتی که بتوانند با دریافت مشاوره صحیح و درست در یک مکان خوب با صرف هزینه مناسب اقدام به ساخت ویلا نمایند.

برای طراحی و ساخت ویلا چه اقداماتی را نیاز است انجام دهیم

  • پیدا کردن یک شرکت باسابقه و کاردرست
  • مدیریت منابع مالی
  • پیدا کردن طراح و مشاور متخصص
  • در تماس بودن با طراح ویلا
  • پیدا کردن بهترین مسیر برای ساخت ویلا
  • گرفتن مجوز ساخت و بستن قرارداد اجرای ویلا
  • آماده کردن زمین جهت ساخت ویلا
  • شروع عملیات ساخت ویلا

روش های طراحی و ساخت ویلا کدامند

  • روش طراحی ویلای مدرن
  • روش طراحی ویلای کلاسیک
  • روش طراحی ویلای تلفیقی

پیشنهاد ویژه » طراحی و ساخت روف گاردن در تهران و دیگر مناطق ایران

طراحی و ساخت ویلا مدرن

عملیات طراحی و ساخت ویلا می تواند با استفاده از سبک های مدرن و پیشرفته صورت گیرد.

به عنوان مثال می توان در زمان طراحی و ساخت ویلا، از روش های هوشمند سازی برای بخش های محتلف استفاده کرد.

به عنوان مثال در بخش زیر شما یکی از نمونه کارهای طراحی و ساخت ویلا در نمک آبرود شمال را مشاهده می کنید، که توسط تیم آچیلان دکور به سبک مدرن طراحی و پیاده سازی شده است.

طراحی و ساخت ویلا مدرن

طراحی و ساخت ویلا کلاسیک

طراحی و پیاده سازی ویلا به سبک کلاسیک و سنتی هم طرفداران خاص خود را دارد، در بخش زیر شما یک نمونه از روش ساخت ویلا به روش کلاسیک را مشاده می کنید، این نمونه کار در منطقه لواسان تهران طراحی و پیاده سازی شده است.

طراحی و ساخت ویلا کلاسیک

طراحی و ساخت ویلای تلفیقی

در صورت امکان فرآیند ساخت ویلا می تواند هم از سبک مدرن استفاده شود، و هم از سبک کلاسیک.

یعنی بخش هایی از ویلا با طراحی سبک کلاسیک طراحی و ساخته شود، و در بخش های دیگری از سبک های مدرن و پیشرفته هم استفاده شود.

هر کدام از سه روش ذکر شده شناخته شده هستند، اما اینکه شما بخواهید از کدام یک از این روش ها استفاده نمایید هم جای سالی است که قطعا متخصصین مربوطه در این مورد مشاوره لازم را به شما ارائه می دهند، اما در نهایت شما عزیزان بتوانید بهترین تصمیم ممکن را مبنی بر طراحی و اجرای ویلا ان بگیرید.

نقشه ساخت ویلا

در زمان طراحی یک پلان و یا نقشه برای طراحی و ساخت ویلا مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت این است که باید نقشه مورد نظر با ظرافت خاصی طراحی شود، و در نقشه ساخت ویلا تمامی نکات و استاندارد های لازم در نظر گرفته شود.

برای رسیدن به این مهم شما باید با اصول طراحی نقشه ساخت ویلا آشنا باشید، و طبق این اصول کار را جلو ببرید.

اولین اصولی که در زمان طراحی پلان ساخت ویلا باید به آن توجه کرد این است که تمامی فضا ها با توجه به گستره ای که در اختیار شماست باید در نقشه در کنار یکدیگر قرار گیرند.

در زمان طراحی پلان برای ساخت ویلا، متخصصین مربوطه تعیین می کنند که بهترین نحوه قرار گیری بنای اصلی ویلا در محیط حیاط چگونه باید باشد.

باید این موضوع مورد برررسی قرار گیرد که بهترین هماهنگی بین طبقات و سقف ها چگونه اجرا خواهد شد.

و ظرفیت فضای در نظر گرفته برای طراحی و ساخت ویلا، تا چه اندازه دست معمار را برای طراحی باز گذاشته است.

به عنوان مثال در طراحی نقشه برای ساخت ویلا، یکی از مهم ترین المان ها، سقف ها هستند، سقف های ساده، شیبدار و یا ترکیبی، هر کدام باید به دقت و با توجه به شرایط اقلیمی موجود، انتخاب و اجرا شود.

(طبیعتا در مناطق شمال کشور و یا حتی مناطق پر بارشی مانند ارتفاعات شمیرانات از سقف های شیب دار استفاده می شود، اما در مناطق جنوب کشور می توان برای ساخت ویلا از سقف های ساده استفاده کرد.)

نقشه ساخت ویلا

نمونه طراحی ویلا

در بخش زیر شما می توانید ویدئوی مربوط به یکی از نمونه کارهای متخصصین ساخت ویلا در تهران را مشاهده نمایید.

مشاهده این ویدئو می تواند یک ذهنیت جامع در مورد پروسه طراحی ویلا به شما دهد، تا در زمان سفارش ساخت ویلا بتوانید پیشنهاد های بهتری را برای ساخت ویلای مد نظر خود ارائه دهید.

پیشنهادات شرکت فنی و مهندسی طراحی و ساخت ویلا در تهران :

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

طراحی و ساخت ویلا مدرن دوبلکس می تواند یک پیشنهاد جذاب برای شما باشد، در صورتی که علاقه مند به ساخت ویلای مدرن دوبلکس هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با تیم پشتیبان آچیلان دکور تماس بگیرید، تا همکاران ما کاتالوگ نمونه کار ویلا های مدرن دوبلکس را در اختیار شما قرار دهند.

طراحی ویلای مدرن کوچک

با توجه با بالا رفتن قیمت زمین در مناطق مختلف کشور، از جمله مناطق شمال کشور و مناطق مختلف تهران، خریداری زمین با متراژ بالا برای ساخت ویلا، برای هر کسی امکان پذیر نیست.

و بسیاری از افراد جهت خریداری و یا ساخت ویلا ناچار هستند که به زمین هایی با متراژ کم اکتفا کنند.

البته شما نیاز نیست که نگران این موضوع باشید که در زمینی با متراژ کم نمی شود یک ویلای شیک و مدرن را طراحی کرد، چراکه با طراحی و پیاده سازی یک نقشه اصولی می توان در زمین هایی با متراژ خیلی کم هم ویلاهای شیک و مدرن را طراحی کرد.

پس در صورتی که شما هزینه پایینی را برای ساخت ویلا درنظر گرفته اید، ما به شما طراحی و ساخت ویلای مدرن کوچک را پیشنهاد می کنیم.

ساخت ویلای کوچک در باغ

ساخت ویلای کوچک و جمع و جور در باغ هم یکی دیگر از پیشنهادات متخصصین مجموعه ما به شما است، که می توانید با داشتن یک ویلا باغ کوچک ایام تعطیلات و آخر هفته های خود را در آن سپری کنید.

ساختن ویلا باغ در برخی از روستاهای اطراف تهران می تواند از نظر هزینه هم برای شما مقرون به صرفه باشد.

سوالات متداول در مورد طراحی و ساخت ویلا

سوالات متداولی در مورد فرآیند طراحی و ساخت ویلا وجود دارد، به عنوان مثال اینکه اصول طراحی ویلا بر چه مبنایی انجام می شود ؟

در این مورد باید گفت که اهمیت بودجه شما برای ساخت ویلا بسیار حائز اهمیت است که با توجه به بودجه‌ای که شما برای طراحی و ساخت در نظر گرفته اید، در مورد پلان طراحی ویلا، و فرایندی که قرار است برای طراحی و ساخت ویلا انجام شود در مورد آن تصمیم گیری می شود.

مثلا اینکه اتاق نشیمن در ویلا چگونه باشد سالن غذاخوری در ویلا به شکلی طراحی شود و یا اینکه آشپزخانه در ویلا به چه صورت باید طراحی و ساخته شود، موقعیت اتاق خواب ها در ویلا به چه صورت باید طراحی شود و غیره.

و البته در مورد طراحی و ساخت ویلا سوالات دیگر نیز وجود دارد مانند زیر :

  • تعرفه طراحی پلان معماری ویلا چقدر است ؟
  • هزینه طراحی نمای ویلا چقدر است ؟
  • هزینه محوطه ویلا چقدر است ؟
  • هزینه دکوراسیون داخلی ویلا ؟
  • قیمت طراحی و هوشمند سازی ویلا ؟

جهت دریافت پاسخ این سوالات شما می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور ارتباط برقرار نمایید.

برقرراری ارتباط با کارشناسان آچیلان دکور

البته در بخش زیر به برخی از سئوالات پر تکرار کاربران وب سایت آچیلان دکور در مورد ساخت ویلا در مناطق مختلف کشور پاسخ داده ایم.

بخش زیر را مطالعه نمایید، باز هم اگر سئوال یا پرسشی داشتید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با تیم مشاور ساخت ویلا در تهران ارتباط بگیرید.

هزینه طراحی و ساخت ویلا ؟

جهت استعلام هزینه ساخت ویلا با شماره تلفن های 02188374855، 09124419419 تماس بگیرید.

مراحل ساخت ویلا ؟

پیدا کردن یک شرکت باسابقه و کاردرست، مدیریت منابع مالی، پیدا کردن طراح و مشاور متخصص، در تماس بودن با طراح ویلا، پیدا کردن بهترین مسیر برای ساخت ویلا، گرفتن مجوز ساخت و بستن قرارداد اجرای ویلا
، آماده کردن زمین جهت ساخت ویلا، شروع عملیات ساخت ویلا.

سبک های طراحی و ساخت ویلا ؟

ساخت ویلای مدرن، ساخت ویلای کلاسیک، ساخت ویلا به صورت تلفیقی از دو روش مدرن و کلاسیک.

بهترین شرکت طراحی و ساخت ویلا در تهران ؟

شرکت آچیلان دکور با بهره گیری از یهترین متخصصین حوزه مهندسی معماری، طراحی و ساخت ویلا در تهران را با ضمانت کامل انجام می دهد.

ساخت ویلا در چه مناطقی از ایران انجام می شود ؟

ساخت ویلا در تهران، ساخت ویلا در لواسان، ساخت ویلا در کرج، ساخت ویلا در ولنجک، ساخت ویلا در زعفرانیه، ساخت ویلا در سعادت آباد، ساخت ویلا در فرشته، ساخت ویلا در الهیه، ساخت ویلا در فرمانیه، ساخت ویلا در نیاوران، و دیگر مناطق تهران.

ساخت ویلا در شمال، ساخت ویلا در مناطق مختلف شمال مانند : 

ساخت ویلا در نمک آبرود، ساخت ویلا در فریدون کنار، ساخت ویلا در آمل، ساخت ویلا در بابلسر، ساخت ویلا در رامسر، ساخت ویلا در گرگان، ساخت ویلا در علی آباد کتول، ساخت ویلا در ساری، ساخت ویلا در رشت، ساخت ویلا در جویبار، ساخت ویلا در چالوس، ساخت ویلا در لاهیجان، ساخت ویلا در نور، ساخت ویلا در آستارا، ساخت ویلا در چابکسر، و دیگر مناطق.

ساخت ویلا درجنوب کشور، مناطقی مانند :

ساخت ویلا در جزیره کیش، ساخت ویلا در جزیره قشم، ساخت ویلا در جزیره هندورابی، ساخت ویلا در ماهشهر، ساخت ویلا در بندر دیلم، ساخت ویلا در بوشهر، ساخت ویلا در بندر امام خمینی (سربندر)، ساخت ویلا در جزیره ابوموسی، ساخت ویلا در چابهار، ساخت ویلا در جزیره تنب بزرگ و تنب کوچک و غیره.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین
;