نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری

دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری امروزه مد نظر بسیاری از افراد می باشد، کاغذ دیواری اگر به خوبی و توسط افراد حرفه‌ای کار شود می تواند جلوه زیبایی به فضای منزل و محیط کار و حتی دفتر شما ببخشد.

و این خیلی مهم است که با توجه به فضای منزل شما از چه طرح و رنگی از کاغذ دیواری بخواهید استفاده نمایید، البته در این مورد همکاران ما در شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور مشاوره لازم را به شما ارائه می دهند تا با بهترین انتخاب ممکن دکوراسیون پذیرایی خود را با کاغذ دیواری تزیین نمایید و جلوه ای زیبا را برای دکوراسیون منزل و یا محل کار خود به ارمغان آورید.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا مهمترین نکات برای خرید کاغذ دیواری را با هم بررسی کنیم.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت ویلا توسط متخصصین آچیلان دکور

برای انجام دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری چه نکاتی را باید رعایت کنیم

اولین موردی که برای دکوراسیون پذیرایی یا قسمتهای مختلف خانه با کاغذ دیواری باید به آن توجه کرد رنگ کاغذ دیواری می باشد، رنگ کاغذ دیواری باید با سایر اجزای دکوراسیون همخوانی داشته باشد و یا مکمل آن رنگ ها باشد.

که در این مورد شما حتماً باید با یک طراح داخلی مشاوره نمایید، یاد گرفتن بهترین تصمیم ممکن به شما کمک کند.

اما در اینجا ما یک سری نکات رو مهم را به شما خواهیم گفت، مثلاً اینکه کاغذ دیواری سالن های پذیرایی کوچک بهتر است رنگ روشن داشته باشد و برای سالنهای بزرگ تر در انتخاب رنگ دست شما بازتر است و می‌توانید از رنگ‌های تیره‌تر هم استفاده کنید اما در صورت هماهنگی با سایر رنگ های دکوراسیون داخلی را فراموش نکنید.

دومین موردی که برای دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری باید به آن توجه نمایید که طرح کاغذ دیواری است، برای کاغذ دیواری پذیرایی کوچک بهتر است از طرح‌های ریز استفاده کنید و اگر پذیرایی شما بزرگ است نقشه های بزرگتر مناسب تر می باشد، همچنین کاغذ دیواری با طرح راه راه عمودی سقف اتاق را بلندتر نشان میدهد، و طبیعتاً طرح افقی کاغذ دیواری نیز سقف را کوتاه تر نشان داده و دیوار را پهن تر به نظر مخاطب میرساند.

مورد سوم که برای دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری می‌توانیم به آن توجه کنیم این است که با استفاده از ترکیب طرح های کاغذ دیواری با هم جلوه زیبایی را به وجود آوریم.

یک ایده جدید برای چسباندن کاغذ دیواری استفاده از طرح های مختلف می باشد که معمولاً در مغازه ها به جای یک طرح ترکیبی از دو یا سه طرح مرتبط از لحاظ رنگ به شما نشان داده می شود و طرح های گلدار و شلوغی هندسی را برای دیوار پشت تلویزیون یا دیوار شمین انتخاب می‌کنند.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت آپارتمان توسط متخصصین آچیلان دکور

 

برای انجام دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری چه نکاتی را باید رعایت کنیم

دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری شامل چه طرح هایی است

دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری دارای طرحهای مختلفی است که در این مورد کارشناسان شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور مشاوره لازم را به شما ارائه می دهند، شما باید از چه طرح هایی متناسب با فضای منزل خود استفاده نمایید اما در این قسمت ما به چند مورد از آنها اشاره می کنیم :

  • ساده
  • طرح دار
  • تصویری یا پوستری
  • سه بعدی

هر کدام از طرح های ذکر شده در فضاهای خاصی از منزل می‌توانند استفاده شود که باید این مورد توسط متخصصین مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

پیشنهاد ویژه » دکوراسیون داخلی توسط مهندسین شرکت آچیلان دکور

 

دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری شامل چه طرح هایی است

برای دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری از چه جنسی باید استفاده شود

انتخاب جنس کاغذ دیواری همبستگی به هزینه ای که شما در نظر گرفته ای دارد، البته این را بگویم که در شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکورد به هیچ عنوان از جنس های نامرغوب استفاده نمی شود، و در اینجا چند مورد از اجناس مختلف و کاغذ دیواری را به شما معرفی می کنیم.

  • کاغذی
  • کاغذی با روکش وینیل
  • نانو ون
  • الیاف طبیعی
  • مخملی

 

برای دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری از چه جنسی باید استفاده شود

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده در سایت با کارشناسان ما جهت انجام دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری ارتباط برقرار نمایید.

همچنین در انتهای همین صفحه نیز و در بخش نظرات شما می توانید سوالات و نظرات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین