نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
بازسازی ساختمان آچیلان دکور

تخریب و نحوه تخریب ساختمان

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

  تخریب قبل از بازسازی منزل بسیار مهم، ضروری و حساس است. تخریب باید توسط متخصصان و مهندسین ماهر انجام شودتا با حفظ کامل امنیت و ایمنی برای کارگران، افراد، ساختمان های اطراف و با جلوگیری از خطرات و آسیب ها انجام گیرد. تصور کنید با بازسازی ویلا و طراحی

و ساخت آلاچیق در آن فضایی آرامش بخش و جذاب تر داشته باشید یا با بازسازی منزل، صاحب خانه ای تازه و مدرن شوید اما هیچ کدام از این ها بدون یک تخریب درست، اصولی و مهندسی شده میسر نیست.

 اصلا تخریب چیست؟ هر عملی که به جدا کردن مصالحِ ساختمان و ویران کردن کل یا بخشی از سازه وابسته باشد از تعمیر، مرمت و حذف گرفته تا بازسازیُ نوسازی کلی و جزئی در ساختمان ها گفته می شود…

 

آچیلان دکور

روش های مختلف تخریب

گروه معماری آچیلان دکور

جداسازی پیش از تخریب 

 

تخریب ساختمان به روش های مختلفی انجام می گیرد

  تخریب ساختمان با توجه به مواردی چون: هدف از انجامش، مصالح و مواد به کاررفته در سازه، شرایطِ زمینی که سازه بر آن قراردارد و… متفاوت است.

 هرچند این عمل یک دانش است و نیاز به مهندسان حرفه ای و روش های مهندسی اصولی و درست دارد اما ما قصد داریم به زبانی ساده از نحوه های تخریب بگوییم:

  • تخریب در ساختمان های کوچک آسانتر است و به صورت های دستی یا با ابزار مکانیکی نظیر: جرثقیل، بولدوزرها، بالابرها و… انجام می گیرد.
  • مهندسین، روش انفجار را برای ساختمان های بسیار بلند، سوله ها و… انتخاب می کنند.. البته بیل های مکانیکی به دلیل ایمنی بیشتر جای این روش را تا حدی گرفته اند.
  • گوی تخریب از روش های متداول است که گوی سنگینی به جرثقیل وصل است و با حرکاتی مثل آونگ به سازه ضربه وارد می کند.
  • روش دستی نیز از روش های مرسوم است که از سقف بالاترین طبقه آغاز و تا کف ادامه می‌یابد.

تیم باید پیش از شروع تخریب موارد زیر را بررسی  کند:

  • از قطع کامل گاز، برق و آب ساختمان اطمینان حاصل نماید..
  • جدا کردن شیشه ها و چارچوب های فلزی درُ پنجره ها..
  • باز کردن آب گرمکن، پکیج، کولر، هود، کابینت، سینک، روشویی، شیرآلات و سایر تجهیزات..
  • نوع ساختمان، سقف، دیوارها، نوع اسکلت ساختمان و.. را تعیین کند و براساس آنها عملیات را انجام دهد: مثلا ضربی بودن سقف، بتنی بودن اسکلت، باربر بودن دیوارها و… هرکدام ملزومات خود را دارند.
  • موشکافی ساختمانُ خاک و انتخاب روش صحیح و طراحی کارآمد برای شروع..
  • جمع کردن عایق ها و رسیدن به سقف..
  • و….

 این عملیات مدام در حال پیشرفت و به روزرسانی است تا روش های امن تر و راحت تر جایگزین شیوه های پر خطر و دردسرآفرین شوند. تیم آچیلان دکور دانش خود را به روز می کند تا با دستی پر در کنار ساختمان های شما باشد.

 

شرکت آچیلان دکور

تخریب پیش از هر نوسازی و بازسازی

   انجام اصولی و بی خطر چه مزایایی دارد

  یک تخریب اصولی و بی خطر توسط تیمی ماهر و کاربلد، به شما این امکان را می دهد که از مصالح و ضایعات سازه‌ی تخریب شده در بازسازی و نوسازی بهره گیرید یا با فروش آن ها، هزینه های بازسازی را بپردازید.

 در هر ویران کردن ساختمان بسته به مواردی که گفته شد و مصالحِ ساختمان از تجهیزاتی مانند: مینی لودر، کامیون کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی، وسایل ایمنی، ضربه زن برقی، پتک، قلم، دیلم و… نیاز است.

 

   تیم  آچیلان دکور…

  تیم تخریب آچیلان دکور آماده است تا محافظ شما باشد؛ کهنه ها را تخریب کند؛ بر انرژی های منفی پتک بکوبد و خانه ای از امید و تازگی برای شما بسازد.

 آچیلان دکور تنها یک برند نیست.. آچیلان دکور با قدرت، مهارت و به موقع خراب می کند و با خلاقیت، سلیقه و علمِ روز می سازد!!

 آچیلان دکور تخریب ساختمان تهران، بازسازی منزل صادقیه، بازسازی منزل سعادت آباد، بازسازی آپارتمان تهران و… را انجام می دهد و از ویرانی تا آبادانی همراه شما خواهد بود..

اینستاگرام ما: https://www.instagram.com/achilandecor/

گروه معماری آچیلان دکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین