نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
آیا کابینت ام دی اف سوسک میزند

آیا کابینت ام دی اف سوسک میزند

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

آیا کابینت ام دی اف سوسک میزند، در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا کابینت های ام دی اف ممکن است توسط بزند یا خیر.

یکی از معضلات بسیار بزرگ در خانه های آپارتمانی نفوذ حشرات موذی از طریق فاضلاب به داخل خانه است، که گاهی ممکن است این حشرات موذی به جاهایی مانند کابینت ها هم نفوذ کنند، و آرامش خانه شما را برهم بزند به ویژه سوسک ها که موجوداتی سرسخت و چندش آور هستند، و خانم های خانه دار هم به شدت از وجود آنها در منزل و درون کابینت ها رنج می برند.

در ادامه مطلب ما قصد داریم راهکارهایی را بررسی کنیم برای از بین بردن و جلوگیری از ورود سوسک ها به داخل انواع کابینت مخصوصا کابینت ام دی اف، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کابینت ام دی اف چطور سوسک میزند

در ابتدا قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم که کابینت های ام دی اف چطور سوز می زنند این را بگویم که زمانی که شما یک کابینت را برای آشپزخانه منزل خود نصب می کنید، از پرطرفدارترین این کابینت ها کابینت های مدل ام دی اف هستند یکی از موارد مهمی که شما باید به آن توجه کنید این است که نحوه نگهداری از این کابینت ها را به خوبی انجام دهید تا با موضوعاتی مانند سوسک زدن مواجه نشوید.

یکی از مواردی که باید برای نگهداری کابینت ها به آن توجه کنید بحث نظافت کابینت ها می باشد، روز ها موجوداتی هستند که به جاهایی نفوذ می‌کنند که در آنجا کثیفی وجود دارد و این حشرات موذی مانند یک آهنربا جذب محیط های کثیف می شوند.

پس ایجاد کثیفی در محیط کابینت ها می تواند سوسک ها را به سمت کابینت های شما بکشاند.

و اگر شما بدشانسی بیاورید و سوسک ها در درون کابینت ها تخمریزی انجام دهند عملاً کار شما بسیار دشوار می شود برای اینکه این حشرات موذی را از داخل کابینت ها بیرون کنید.

پیشنهاد ویژه » دکوراسیون داخلی توسط بهترین متخصصین حوزه معماری

از بین بردن سوسک ریز کابینت

حالا اگر در گذشته شما با رعایت نکردن مواردی مثل نظافت کابینت آشپزخانه با موزر سوسک در منزل و فضای آشپزخانه خود و درون کابینت ها مواجه شده اید راهکارهایی برای از بین بردن این سوسک وجود دارد.

از همه پیشنهاد می کنیم که تمامی وسایل داخل کابینت ها را بیرون آورده و نظافت کنید و داخل کابینت های ام دی اف را هم با دستمال نمناک تمیز کنید بعد از انجام این کار می توانید از یک سری از حشره کش ها استفاده کنید.

نکته بسیار مهم :

نکته بسیار مهمی که در زمان استفاده از حشره کش باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر شما در منزل خود کودک خردسال دارید بهتر است که بعد از استفاده از حشره کش ها به مدت ۲۴ ساعت منزل را ترک کنید و بعد از گذشت زمان ۲۴ ساعت دوباره به منزل برگردید، حتی اگر کودک خردسال هم ندارید برای حفظ سلامتی خودتان هم بهتر از این کار را انجام دهید

چون بعدا خدای نکرده ممکن است با بیماری هایی مانند آسم و یا برخی از سرطان ها مواجه شوید.

پس ضمن رعایت این نکات ایمنی با استفاده از حشره کش های مناسب می توانید از شر این سوسک های مرموز راحت شوید.

در این مورد ما استفاده از از مایع سوسک کش قهرمان را به شما پیشنهاد می کنیم، این مایع سوسک کش را هم درون کابینت های خود بریزید و همین که درون تمام فاضلاب‌های خود این مایع را بریزید.

به عنوان مثال درون فاضلاب حمام، فاضلاب دستشویی، فاضلاب ظرفشویی، و حتی و فاضلاب پارکینگ آپارتمان هم سعی کنید بریزید.

و در زمان نظافت راه پله ها هم سعی کنید از این مایه سوسکش جلوی درب ورودی آپارتمان خود هم بریزید.
بعد از انجام این کار ما این تضمین را به شما می دهیم که برای همیشه از شر این حشرات مرموز و چندش آور راحت شوید.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت ویلا

موریانه و ام دی اف

علاوه بر سوسک یکی از مشکلات رایجی که کابینت های ام دی اف دارند ایجاد موریانه در درون کابینت ها می باشد چراکه کابینتهای مدل ام دی اف از جنس چوب هستند و موریانه هم معمولا به سمت چوب حمله ور می شوند.

برای حل این مشکل شما باید به آن توجه کنید این است که قبل از به وجود آمدن چنین مشکلاتی باید تمامی راه‌های ورودی موریانه‌ها را با استفاده از آستر کابینتهای مدل ام دی اف بپوشانید.

اگر این کار را انجام نداده اید و یا به هر دلیلی فراموش کردید این کار را انجام دهید از راه حل هایی که در قسمت زیر را نشانه می کنیم می توانید استفاده نمایید.

در وهله اول شما می توانید با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه دور کننده حشرات مدل B019 اقدام به از بین بردن تمامی موریانه هایی که به سمت کابینتهای مدل ام دی اف حمله ور شده اند بکنید همچنین این دستگاه می‌تواند برای از بین بردن سوسک هایی که به سمت کابینت های ام دی اف حمله ور شده اند نیز کارساز باشد.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد و در نظر داشته باشید که برای از بین بردن مشکلاتی مانند حمله ور شدن سوسک ها و موریانه ها به داخل کابینت های مدل ام دی اف و دیگر کابینت ها حتما بحث نظافت کابینت را رعایت کنید، و از مواردی که در این مطلب گفته شد برای از بین بردن این حشرات استفاده نمایید.

راهکارهای ارائه شده در این مقاله بتواند برای شما موثر باشد و بتوانید با از بین بردن سوسک ها و موریانه ها یک بار دیگر آرامش را به خانه خود بازگردانید.

لطفا در انتهای این صفحه و در بخش نظرات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون این مطلب وارد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین