نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
دکوراسیون فضای داخلی با آچیلان دکور

آچیلان دکور و تجلی مدرنیته در فضای دکوراسیون

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

امروزه متاثر از تغییر و تحولات به وجود آمده در لایه های زندگی انسان و به تبع آن مدرن شدن سبک های دکوراسیون سبک های سنتی جای خود را به سبک های مدرن و جدید داده است. بدون تردید، بسیاری از افراد برای همسو شدن و بهره مندی از آخرین متدهای طراحی،

استفاده از طراحان خوش ذوق و خلاق را در دستور کار قرار می دهند.شایان ذکر است که سبک های مدرن به صورت یک الزام و یک امر مسجل در بسیاری از طراحی های فضای داخلی تبدیل شده است. از سوی دیگر، برخورداری از یک دکوراسیون مدرن و زیبا، علاوه بر خلق محیطی جذاب و زیبا از لحاظ بصری، رنگ و بوی تازه ای را در فضای مورد استفاده القا می سازد. بدون اغراق، برای پیاده ساختن عناصری همچون آرامش و راحتی در فضا، نظم، انسجام و زیبایی در کنار حفظ وحدت و یکپارچگی محیط، از درجه اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد. این امر در پرتو بهره مندی از یک سبک دکوراسیون مدرن و جذاب، معنا و مفهوم واقعی خود را پیدا می کند.

بدون تردید، از جمله مؤلفه های مهم و حائز اهمیت در اثر گذاری بر روی مخاطب و هویت بخشی به محیط، طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود. بر همین اساس، برخورداری از یک فضای زیبا و چشم نواز، به منظور انرژی بخشی به اطرافیان، جاری ساختن حس آرامش و دمیدن روح تازه به محیط، بسیار تاثیر گذار و مؤثر محسوب می شود. در پرتو بهره مندی از طراحی دکوراسیون خلاقانه با استفاده از طراحان دارای چاشنی ذوق و قریحه، علاوه بر کاهش دادن یکنواختی و خشکی محیط، می توان شخصیت و اصالت فضا را در نگاه دیگران و به نحو مطلوب به تصویر کشید.

 

دکوراسیون داخلی با آچیلان دکور

 

تبلور شکوه و جلال در پرتو طراحی دکوراسیون داخلی

بدون تردید، یکی از مؤلفه های مهم و حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون داخلی، برقراری هارمونی، توازن و هماهنگی مناسب در محیط می باشد. بر این اساس، توجه به جزئیات ریز و درشت در این زمینه می تواند نظم و انسجام محیط را بیش از پیش ارتقا دهد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که هیچکس منکر برخورداری از یک فضای زیبا و در عین حال جذاب و چشم نواز نمی باشد. بر همین اساس، بسیاری از افراد با اختصاص دادن بودجه ای معقول و مقرون به صرفه، نسبت به برخورداری از یک خانه ی دلباز و در عین حال شیک مبادرت می ورزند. لازم به ذکر است که یکی از اهداف حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون داخلی، متحول نمودن فضا با به کارگیری پارامترهایی نظیر نورپردازی، سبک طراحی کاربردی و ترکیب رنگ مطلوب می باشد. از سوی دیگر، برای متبلور ساختن انرژی در محیط و خلق تحولی کارساز در فضای داخلی، استفاده از رنگ های شاد و رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان، از جمله راهکارهای سریع و در عین حال ارزان تلقی می گردد. بر همین اساس، یکی از گزینه های در دسترس افراد برای ایجاد شکوه و جلال در دکوراسیون خود، رنگ آمیزی ساختمان به شمار می رود.

امروزه به علت تغییر سبک زندگی و سوق پیدا کردن افراد به سمت و سوی سبک های مدرن و به روز دکوراسیون خیل عظیمی از مردم بازسازی منزل،آپارتمان،خانه و بازسازی ویلا را در دستور کار قرار می دهند. مضاف بر این، هماهنگی و توازن برقرار کردن میان اجزای دکوراسیون، زیبایی و جذابیت محیط را دو چندان می سازد. بر این اساس، انتخاب رنگ مناسب، مبلمان زیبا و نورپردازی مطلوب، از جمله پارامترهای تاثیر گذار و مؤثر در تحقق این امر محسوب می شود.

 

دکوراسیون داخلی آچیلان دکور

 

نقش رنگ و نورپردازی در خلق زیبایی دکوراسیون

به طور کلی، در طراحی دکوراسیون فضای داخلی و ایجاد زیبایی و جذابیت، نور و رنگ، نقش برجسته و بارزی ایفا می نمایند. روانشناسان معتقدند که نور و رنگ در برانگیختن احساسات و عواطف انسانی، تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارند. بدون تردید، در پرتو استفاده از عناصری نظیر رنگ و نور، پدیدار آوردن احساساتی همچون خوشحالی، انرژی، شور، اشتیاق و ذوق، به نحو مطلوب تجلی می یابد. لازم به ذکر است که امروزه اثرات روانشناختی رنگ ها و اثر گذاری آن بر روی روح و روان انسان های به اثبات رسیده است. بر همین اساس، برای تاثیر گذاری و ایجاد حس خوشایند و رضایتمندی در فضای دکوراسیون بر روی عناصر رنگی، حساب ویژه ای می توان باز کرد. ناگفته نماند که بهره بردن از رنگ های سرد و گرم، متناسب با سبک طراحی و اقتضای محیط، به نحو مطلوب نیازهای شکل گرفته افراد در این زمینه را برآورده می سازد.

از سوی دیگر، اهمیت و ضرورت نورپردازی در طراحی و زیبایی بخشیدن به فضای دکوراسیون را نمی توان نادیده انگاشت. بدون تردید، نور پردازی، در جلوه بخشیدن و بهتر نشان دادن فضای داخلی، کمک شایانی می نماید. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که برخورداری از محیط پر نور تر و روشن تر، سبب بزرگ تر نشان دادن و به نظر رسیدن فضا و محیط مد نظر می شود. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که برای کم اثر نمودن جلوه های نامطلوب و نامتوازن و تقویت جنبه های مثبت فضا داخلی، نورپردازی محیط یک گزینه هوشمندانه در عین حال کاربردی قلمداد می گردد. از طرف دیگر، برخورداری از یک فضای دکوراسیون داخلی مدرن، شیک و منحصر به فرد، خواسته و تمایل بسیاری از افراد می باشد. به همین جهت، یکی از مؤلفه های تاثیر گذار و مؤثر برای خلق محیطی مدرن و امروزی، استفاده از عنصر نورپردازی در فضا به شمار می رود.

 

طراحی دکوراسیون فضای داخلی

 

خلق دکوراسیون منحصر به فرد و متمایز با تیم آچیلان دکور

یکی از گزینه های کاربردی و مثمر ثمر برای داشتن فضای دکوراسیون مدرن و متناسب با متدهای روز دنیا، استفاده از خدمات تیم حرفه ای و خلاق آچیلان دکور به شمار می رود. آچیلان دکور در بازسازی ویلا،منزل، خانه و همینطور بازسازی آپارتمان، خدمات ارزنده و قابل توجهی را به مشتریان ارائه می نماید. امروزه یکی از دغدغه های بسیاری از افراد برای بهره مندی از یک دکوراسیون متمایز و خاص، استفاده از طراحان داخلی خلاق، متبحر و کاربلد می باشد. تیم جوان و حرفه ای آچیلان دکور به پشتوانه تجربه چندین ساله خود در طراحی دکوراسیون فضای داخلی، زیبایی و جذابیت وصف ناپذیری را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد. برای همگام شدن با اصول و متدهای روز و برخورداری از فضای دیزاین زیبا و چشم نواز، با آچیلان دکور همراه و همگام شوید. با گروه حرفه ای و با تجربه آچیلان دکور زیبایی و تفاوت را به نحو مشهود و ملموس احساس خواهید نمود.

برقراری ارتباطی با تیم زبده و کارآزموده این مجموعه از روش های زیر امکان پذیر می باشد.

صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/achilandecor    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین