نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها

دریافت وام بازسازی منزل

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

نوسازی و بازسازی منازل مسکونی که نیاز به تغییرات و مقاوم سازی دارند امری بسیار مهم و یکی از دغدغه های اصلی مالکان و خانواده های ایرانی بوده،ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که از دکوراسیون منزل خود خسته شده باشید و به فکر تغییرات اساسی هم از لحاظ مقاوم سازی سازه و دیوارهای منزل و هم به فکر تغییر دکوراسیون منزل خود بوده باشید.جدا از تمامیه این موارد بازسازی منزل در سراسر دنیا عملی کلی و مرسوم میباشد،در ایران نیز آپارتمان‌ها هرازگاهی آن حالت زیبا و جذاب اولیه خود را ازدست‌داده و بسیار خسته‌کننده می‌شوند. در این موارد می‌بایست بازسازی آپارتمان و یا همان نوسازی منزل  صورت پذیرد.

وام تعمیرات بانک تا اندازه زیادی می‌تواند هزینه‌های تعمیرات را متقبل شود با توجه به هزینه ها همیشه تعویض خانه و خرید خانه نوساز برای افراد ممکن نیست؛ بنابراین در چنین مواقعی بهترین کار تعمیر و نوسازی خانه با استفاده از وام تعمییرات بانکها میباشد،زمانی که مدت طولانی از عمر یک خانه می گذرد، برخی قسمت های آن فرسوده و خراب می شود و هم چنین ساکنین آن خانه نیاز به تنوع و تحولی در خانه احساس می کنند.

چرا ساختمان‌های قدیمی نیاز به بازسازی و نوسازی دارند؟

  • ضرورت نیاز بناهای قدیمی یا به اصطلاح کلنگی به بازسازی و نوسازی، بر کسی پوشیده نیست. بناهای قدیمی نه تنها از حیث نوسازی و مرمت یا تعویض و تغییر بخش های مختلف بنا نیاز به بازسازی دارند، بلکه از نظر مبحثی مهم تر یعنی ایمن سازی و مقاوم کردن بنا باید مورد توجه قرار بگیرند.
  • فرسایش ستون ها و دیوارها و سیستم های گاز و برق یک ساختمان آن را در برابر مواردی مانند سیل و زلزله و حتی بارش باران و برف های معمولی نیز آسیب پذیرتر می کند.

گروه معماران آچیلان دکور مانند همیشه با استفاده از تیم قدرتمند مهندسان و مشاوران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین