نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
شرکت اچیلان دکور

خلاقانه ترین چیدمان منزل

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

  اسم چیدمان منزل که می آید در تصورمان عکس خانه های نقلیِ مدرن و رنگی، خانه های کلاسیکِ کم رنگ و چشم نواز، خانه های مینیمال با کمترین رنگُ تزئین، خانه های اروپاییِ ساده اما شیک و… شکل خواهند گرفت؛در واقع به تعداد آدم هایروی زمین ایده و

سلیقه برای چیدمان منزل وجود دارد! و دقیقا همین گاهی ما را سردرگم می کند؛ خودمان ایده هایی داریم، اطرافیانمان ایده هایی دارند و ماییمُ ابرِ بالای سرمان پر از ایده های چیدمان منزل!!

 

آچیلان دکور

چیدمان منزل زیبا و شیک

 اگر تغییر چیدمان منزل، تصمیمِ امروز شماست و آرزویِ داشتن خانه ای جذاب را دارید، تیم آچیلان دکور آماده است تا از بازسازی منزل، ویلا، آپارتمان یا محل کار شما تا طراحی دکوراسیون، انتخاب وسایل و چیدمان منزل را به عهده گیرد و رؤیایِ شما را به واقعیت تبدیل گرداند..

 

آچیلان دکور

چیدمان منزل، فواصل و…

چیدمان منزل چیست!!

 چیدمان منزل یعنی وسایلی که براساس سبک دکوراسیون خانه، سلیقه، متراژ، معماری، نقاشی ساختمان و رنگِ فضا و… هماهنگ با یکدیگر انتخاب شده اند، طوری کنار هم قرار گیرند که زیبایی، جداسازی، حفظِ فضا و بزرگ نشان دادنش، آرامش، راحتیِ رفتُ آمد و… در خانه چیده و اجرا شود!

 چیدمان منزل باید توسط طراحان داخلی خلاق، ماهر، با سلیقه، ایده پرداز و جوان انجام شود که هم ترفندهای روز دنیا را می شناسند هم از سبک سنتی تا مدرن را با تازگی و علمِ روز پیوند می دهند..

 

گروه معماری آچیلان دکور

چیدمان منزل در اتاق خواب

      در چیدمان منزل باید به چه مواردی توجه نمود

  • برای طراحی چیدمان منزل سبک دکوراسیون(سنتی، سنتیِ غربی، فرانسوی، مدرن، کلاسیک، مینیمال و…)، متراژ خانه، تعداد افراد آن، کاربرد هر بخش، اتاق یا فضا در خانه باید تعیین شود؛ ایجاد اتاق های کارُ کتابخانه ها، تعبیه ی کمدهای جادار در اتاق، طراحی اتاق خواب در اتاقی که ورودی نور کمتری دارد، ایجاد فضاهای دنجُ راحت برای استراحت و… از این جمله است.
  • چیدمان منزل همراه با رعایت نکات فنک شویی، جریان انرژی در خانه ی شما را متعادل و روان می کند و حال خوب خانه ی شما را می سازد؛ برای مثال باید به راهروی ورودی خانه ها توجه کرد و… اولین نقطه‌ای از اتاق یا خانه که بلافاصله بعد از ورود به چشم می آید، نقاط مهم خانه هستند و بهتر است وسایل مهم و بزرگتر(بزرگترین مبل) در این مناطق قرار گیرند.
  • رعایت فاصله ها بین مبل تا دیوار، مبل ها باهم، وسایل نسبت هم، ترفندهای دلباز نشان دادن خانه و توجه به مکانهای پر رفتُ آمدتر نیز در چیدمان منزل ضروری است.. وسایل کاربردی مثل میزها و… باید در دسترس همه باشد تا راحتی در چیدمان ایجاد گردد.
  • ابتدا می توان وسایل مهم و چشمگیر را چید(بهتر است این وسایل با رنگ های خنثی انتخاب شده باشند) سپس جزئیات، تزئینات، تابلوها، گلدان های گل، گل میزها و… را همراه با رنگ های سیرتر و گیراتر در فضا پخش نمود..
  • تضادها(کنتراست)، تناقض ها، تقارن یا عدم تقارن ها، سایه روشن ها و… براساس سبک منزل، نکات طراحی داخلی و نوآوری توسط طراح و کافرما انتخاب می شوند تا فضا را در عینِ هماهنگی و نظم، از یکنواختی خارج نمایند..
  • هارمونی در چیدمان هر خانه بسیار مهم است و تعادل، نظم و آرامش را در فضا ایجاد می کند؛ این هارمونی در انتخابُ ترکیب رنگها، جنس وسایل، معماری، انتخاب کاغذ دیواری، کفپوش، سقف و… باید با دقت رعایت شود.
  • با هر چیدمان درست و خلاقانه علاوه بر زیباسازی، جداسازی بخش های خانه نیز توسط وسایل انجام می‌شود..
  • ایجاد نورپردازی در دکوراسیون و در جای مناسب، به چیدمان شما حسُ روح می بخشد.
  • در نهایت چیدمان منزل باید طوری شود که احساس آرامش، راحتی، ایمنی، دانش، زیبایی و امنیت را همزمان داشته باشد..

آچیلان دکور

چیدمان منزل به سبک کلاسیک

  آچیلان دکور از چیدمان تا دکور..

 چیدمان منزل با تیم آچیلان دکور، شما را شگفت زده خواهد کرد؛ آچیلان دکور خانه های شما را با انرژی، افتخار، دانش، خلاقیت، هنر، عشق و هر هزینه ای که دارید، می چیند…

 آچیلان دکور تنها یک برند نیست؛ همراه لحظات شماست!

 آچیلان دکور با بازسازی آپارتمان تهران و اجرای چیدمان و… بعد از بازسازی منزل صادقیه، بازسازی منزل ولنجک، شهرک غرب، بازسازی منزل سعادت آباد، بازسازی منزل نیاوران و… هنر، زیبایی، نور و ایمنی را می سازدُ می چیندُ حالِ خوب را در شهر می گستراند!!

اینستاگرام ما: https://www.instagram.com/achilandecor/

 

آچیلان دکور

چیدمان منزل در سرویس بهداشتی و حمام

گروه آچیلان دکور

چیدمان منزل، زیبا و هماهنگ

گروه مهندسی معماری آچیلان دکور

 چیدمان منزل، زیبا و آرام بخش 

متخصصین معماری آچیلان دکور

چیدمان منزل گیرا و آرام

آچیلان دکور

چیدمان منزل با آچیلان دکور

آچیلان دکور

چیدمان منزل، خلاقانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین