نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها

تداعی آسایش و آرامش در پرتو بازسازی ویلا

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

در دنیای مدرن امروزی، بسیاری از افراد برای برخورداری از فضای دکوراسیون شیک و جذاب و به منظور صرفه جویی در هزینه های خود، نظر ویژه ای بر روی بازسازی دارند. بازسازی ویلا نیز از این قاعده مستثنا نبوده و یکی از راهکارهای کاربردی و مثمر ثمر برای داشتن

یک ویلای مدرن و دارای فضایی شیک و جذاب محسوب می شود. بدون تردید، انسان ها به فراخور نیاز خود، در محیط مورد استفاده احساس آرامش و امنیت را جستجو می کنند.بر همین اساس و برای محقق ساختن این امر به تغییر و تحول و ایجاد دگرگونی در محیط پیرامون خود مبادرت می ورزند. از سوی دیگر، استرس و بار روانی بسیار بالای زندگی و دلزدگی از سبک آپارتمان نشینی، به انضمام آلودگی و حجم ترافیک بالای کلان شهرها، جمع عظیمی از مردم، خرید ویلا را در دستور کار قرار داده اند.

از طرف دیگر، مردم به منظور عقب نماندن از قافله مدرنیته و همگام شدن با متدهای روز طراحی دکوراسیون، بازسازی ویلا،خانه و محیط مسکونی خود را مورد توجه قرار می دهند. شایان ذکر است که بازسازی ساختمان ویلا برای برآورده ساختن انتظارات افراد از یک محیط دلنشین و زیبا، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. گفتنی است که طراحی ویلا به عنوان خانه دوم، یکی از پدیده های شایع و رایج عصر حاضر تلقی می شود. به همین جهت طراحی ویلا و همینطور بازسازی آن، در بسیاری از کشورهای توسعه یافته دنیا، رونق و رواج قابل توجهی پیدا نموده است. در کشور ما نیز به سبب رشد و گسترش خیره کننده شهر نشینی و به تبع آن، رونق زندگی آپارتمان نشینی، خرید و بازسازی ویلا، در دستور کار بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که طراحی ویلا، پاسخی مناسبی به زندگی خشک و بی روح شهری به شمار می رود.

 

بازسازی ویلا با آچیلان دکور

 

بازسازی ویلا، تبلور حس آرامش و امنیت

بدون تردید، بازسازی ویلا از نقطه نظر اقتصادی، مقرون به صرفه تر و مطلوب تر از خرید ویلای جدید و نو می باشد. از طرف دیگر، ذات انسان، نیاز به برخورداری و لمس احساس آرامش و امنیت دارد. به لطف پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی و متعاقب آن، تغییر سبک زندگی مردم، استرس و فشار روانی، به جزئی لاینفک و جدا نشدنی از ابعاد زندگی انسان ها تبدیل شده است. ادامه پیدا کردن این روند، علاوه بر تحت شعاع قرار دادن همه جنبه های زندگی، سلامت روان و جسم افراد را نیز در معرض تهدید قرار می دهد. برای جلوگیری از این مسائل، امروزه بسیاری از مردم به خرید یا بازسازی ساختمان ویلا خود روی آورده اند.

بهره مندی از یک ویلا در مناطق خوب و خوش آب و هوا، حال و هوای تازه ای را در شریان های افراد به جریان می اندازد. از سوی دیگر، نقش و اهمیت تاثیر گذار و حائز اهمیت بازسازی ویلا را در ارتقا و تقویت روحیه افراد نمی توان نادیده و ساده انگاشت. ناگفته نماند که طراحی ویلا، به سبب در ارتباط بودن با طبیعت، سلامت روان، آرامش و امنیت افراد را به نحو مطلوب تامین می سازد. لازم به ذکر است که بازسازی علاوه بر برخورداری افراد از یک فضای شیک و متناسب با سلیقه خود، از صرف هزینه های گزاف در این زمینه جلوگیری به عمل می آورد.

 

بازسازی توسط آچیلان دکور

 

بازسازی ویلا و برآورده ساختن انتظارات افراد

به طور کلی، بازسازی ویلا ضمن خلق یک محیط مورد پسند، دلنشین و جذاب، توقعات و انتظارات افراد را به میزان قابل توجهی برطرف می سازد. در بسیاری مواقع، افراد علی رغم برخورداری از یک محوطه ویلایی دارای جذابیت و زیبایی بصری، ارتباط و تعامل مناسب با فضای دکوراسیون آن برقرار نمی کنند. در این شرایط، خرید و طراحی ویلا جدید، مستلزم صرف هزینه های گزاف و بعضاً قابل توجه می باشد. بر همین اساس و به منظور جامه عمل پوشاندن و محقق ساختن این امر با هزینه ای مقرون به صرفه و مناسب، بازسازی ویلا، یک راهکار مثمر ثمر و در عین حال کاربردی و راهگشا قلمداد می گردد. بر این اساس، در پرتو بازسازی، قابلیت طراحی و اجرای قسمت های آسیب دیده و نامتوازن در سبک دکوراسیون، امکان پذیر می شود.

ناگفته نماند که بازسازی خانه، آپارتمان، منزل و ویلا، محدود و محصور به ترمیم و ساخت و ساز نمی باشد، بلکه معنا و مفهوم طراحی و اجرای یک محیط جذاب، چشم نواز و دلنشین را به نحو مطلوب تداعی می کند. بر این اساس، تغییر سقف، اعمال تغییرات در سیستم برق و نورپردازی، تغییر و بازسازی تاسیسات و لوله کشی، طراحی و اجرای شومینه، ایجاد تغییرات در کابینت ها و آشپزخانه، تعویض درب ها و پنجره ها، نقاشی ساختمان، اجرای کاغذ دیواری، استفاده از متریال دکوراتیو و اعمال تغییرات در سبک دکوراسیون فضا، بخشی از فرآیند و عملیات بازسازی ویلا به حساب می آید. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که از جمله عوامل تاثیر گذار در بازسازی ویلا، قدمت و سن ویلا می باشد. به همین جهت، طراحی ویلا دارای قدمت کمتر به سهولت و راحت تر انجام می پذیرد. همچنین چنانچه ویلا دچار فرسودگی شده باشد، به همان میزان بازسازی آن پروسه ای سخت و زمان بر تلقی می شود.

 

بازسازی ویلا باغ آچیلان دکور

 

آچیلان دکور و تلفیق خلاقیت و نوآوری در بازسازی ویلا

بدون اغراق، استفاده از طراحان با تجربه و کاربلد در اجرا و بازسازی ویلا، نقش بسزایی در دو چندان ساختن زیبایی و جذابیت محیط ایفا می نماید. تیم حرفه ای و زبده آچیلان دکور با برخورداری از طراحان ذوق خوش و خلاق، نیازهای ایجاد شده افراد در این زمینه را به نحو مطلوب برآورده می سازد. گفتنی است که این تیم علاوه بر طراحی و بازسازی ویلا ، در ارائه خدماتی نظیر بازسازی منزل،خانه، آپارتمان و نقاشی ساختمان، حرف های زیادی برای گفتن دارد. امروزه استفاده از شیوه های نوآورانه و خلاقانه و همگام شدن با اصول طراحی روز دنیا، برای برخورداری از یک محیط منحصر به فرد و متمایز، از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد. مجموعه آچیلان دکور، با برخورداری از طراحان صاحب سبک و کارآزموده، عطر و بوی طراحی های روز دنیا را در فضای مورد استفاده افراد پراکنده می سازد. سابقه و پشتوانه چندین ساله آچیلان دکور، به خوبی این ادعا را به اثبات می رساند. لازم به ذکر است که اجرای بازسازی ویلا به وسیله این گروه، علاوه بر مقرون به صرفه بودن، توجیه اقتصادی و منطقی دارد. راه های برقراری ارتباط عبارتند از:

آدرس صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/achilandecor/ 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین