نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
بازسازی منزل به سبک مدرن

بازسازی منزل به سبک مدرن انعکاس جذابیت و زیبایی

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

در این مقاله قصد داریم بازسازی منزل به سبک مدرن را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم. بدون تردید، برخورداری از یک دکوراسیون لوکس و مدرن، مورد دلخواه بسیاری از افراد محسوب می شود.در این مقاله با ما همراه باشید

مدرن بودن فضای یک خانه علاوه بر افزایش جذابیت و زیبایی بصری، در فروش واحد مزبور نیز تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد.به طور معمول بازسازی منزل به سبک مدرن به منظور ایجاد تغییر و تحول در چیدمان فضا و بخشیدن روح و جانی تازه به محیط مسکونی صورت می گیرد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که بازسازی منزل و بازسازی ساختمان در دو سبک سنتی و مدرن انجام می پذیرد. هر کدام از این سبک ها به زیر شاخه های متنوعی تقسیم می گردند.

                                                       بازسازی منزل به سبک مدرن

طراحی و بازسازی منزل و تی وی روم سبک مدرن

بازسازی منزل به سبک مدرن

امروزه با توجه به تغییر و تحولات ایجاد شده در سبک و نوع زندگی، بازسازی منزل به سبک مدرن بیش از پیش نظر افراد را به خود معطوف ساخته است. سبک مدرن علاوه بر تداعی زیبایی و جذابیت، آرامش و شیک بودن را در یک فضا متبلور می سازد. بزرگ جلوه دادن فضای کوچک خانه، یکی از مشخصات برجسته سبک مدرن به شمار می رود. در بازسازی خانه به سبک مدرن توازن و هارمونی مناسبی میان اجزای دکوراسیون مانند اکسسوری ها، مبلمان و رنگ دیوار برقرار می شود. سادگی و در عین حال القای زیبایی، از نقاط عطف این سبک پرطرفدار به شمار می رود.

                                                  بازسازی خانه به سبک مدرن

بازسازی و چیدمان منزل و تغییر چیدمان

 

در بازسازی منزل به سبک مدرن هیچ اثری از وسایل و لوازم غیر ضروری به چشم نمی خورد. همچنین در این سبک برای حفظ سادگی و زیبایی فضا، رنگ های خنثی به بهترین نحو مورد استفاده واقع می شوند. لازم به ذکر است که نظم و انسجام مناسب، تداعی محیطی دلنشین، گرم و چشم نواز جزئی لاینفک و جدایی ناپذیر در بازسازی منزل قلمداد می گردد.

بازسازی منزل به سبک مدرن؛ القای زیبایی

بازسازی منزل به سبک مدرن، با ایجاد توازن و هماهنگی در لوازم و اجزای دکوراسیون و استفاده از فرم های منظم، شکیل بودن و آرامش را به معنای واقعی کلمه محقق می سازد. طراحی خانه به این سبک فارغ از هرگونه شلوغی و تجملات تزئینات اضافی صورت می گیرد. با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی سبک و سیاق چیدمان منازل نیز به نسبت گذشته تغییر و تحولات چشمگیری را به خود دیده است.

بسیاری از افراد به منظور برخورداری از یک فضای جدید و در عین حال مدرن، بازسازی منزل را در دستور کار قرار می دهند. با انجام عملیات بازسازی کلیه فضا و بخش های یک بنا با تغییرات ریز و درشتی مواجه می شود.

                                                      بازسازی منزل به سبک مدرن؛ القای زیبایی

بازسازی سالن منزل به سبک مدرن

برای بهره مندی از یک فضای زیبا، یونیک و منحصر به فرد، بازسازی منزل از گزینه های کاربردی و کارآمد محسوب می شود. از سوی دیگر و متاثر از افزایش هزینه های ساخت ساز و افزایش قیمت ملک، امکان خرید خانه جدید برای بسیاری از افراد عملا میسر نمی باشد. در چنین شرایطی و به منظور برخورداری از یک فضای مدرن و جدید و جلوگیری از صرف هزینه های اضافی، بازسازی خانه از راه حل های مقرون به صرفه  و راهگشا می باشد.

سبک دکوراسیون مدرن خانه

به طور کلی، زیبایی و جذابیت با وجود بسیاری از انسان ها پیوند خورده است. بر همین اساس، زیبایی یکی از المان های مهم و حائز اهمیت در سبک دکوراسیون یک خانه محسوب می شود. برای جامه عمل پوشاندن به این مهم و تداعی جذابیت و زیبایی چشم نواز و منحصر به فرد، بازسازی خانه به سبک و سیاق مدرن کمک شایانی می نماید. در افزایش جذابیت منازل پارامترهای متعددی مانند کاغذ دیواری، رنگ دیوارها، فضای آشپزخانه، پرده، مبلمان و لوازم چیدمان مؤثر و تاثیرگذار می باشند.

                                                      بازسازی خانه به سبک و سیاق مدرن

بازسازی منزل به سبک مدرن

مؤلفه های مهم در بازسازی منزل به سبک مدرن

توجه به نکاتی و رعایت اصولی در بازسازی منزل به سبک مدرن در افزایش جذابیت و دو چندان ساختن زیبایی محیط تاثیر مطلوب و بسزایی از خود برجای می گذارد. اعمال رنگ بندی در بخش های مختلف فضا، عدم وجود نقاط تاریک و نورپردازی مطلوب و ایجاد تناسب و توازن در سبک دکوراسیون، از اصول مهم و حائز اهمیت در بازسازی منزل به شمار می رود.

شایان ذکر است که در سبک های مدرن غالبا از رنگ های خنثی نظیر خاکستری، طوسی و سفید در طیف وسیع و گسترده ای استفاده می گردد. استفاده از این رنگ ها در قسمت ها و لوازم خانه حس نشاط و شادابی را القا می کند.

                                  طراحی و بازسازی منزل

بازسازی و نشیمن چیدمان شده سبک مدرن

در بازسازی منزل از تزئینات و تجملات بیش از حد و زیاد دوری می شود. اکسسوری ها، مبلمان و پرده هم بر همین مبنا انتخاب می گردند. یکی از مهمترین اصول در بازسازی خانه سادگی و زیبایی می باشد. در مقایسه با سبک کلاسیک، در سبک های مدرن هیچ آثاری از منبت کاری و نقش و نگارهای شلوغ به چشم نمی خورد. همچنین استفاده از خطوط مستقیم و صاف، جذابیت و زیبایی و در عین حال سادگی فضا را حفظ می نماید.

استفاده از اکسسوری های مدرن برای خاص و دلنشین تر کردن فضای خانه، بسیار تاثیرگذار و مؤثر است. ناگفته نماند که استفاده از رنگ های روشن در دیوارها و کاربرد متریالی مانند فلز و چوب از دیگر ویژگی های بازسازی منزل به سبک مدرن تلقی می گردد.

آچیلان دکور و بازسازی منزل به سبک مدرن

بدون تردید، یکی از بهترین راهکارها برای بازسازی منزل به سبک مدرن، استفاده از خدمات و تخصص گروه حرفه ای و جوان آچیلان دکور می باشد. در پرتو استفاده از تخصص و دانش این گروه حس آرامش، اطمینان خاطر و زیبایی و جذابیت را به معنای واقعی کلمه احساس خواهید کرد. از آنجایی که بازسازی منزل با شفافیت و سادگی انعکاس پیدا می کند، استفاده از معماران زبده و کارکشته برای تجلی این امر از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

عدم رعایت ریزه کاری ها و جزئیات میتواند ضمن تحمیل هزینه های اضافی، زیبایی و جذابیت فضای منزل را تحت شعاع قرار دهد.

 استفاده از آخرین متدهای طراحی و همگام شدن با آخرین تغییر و تحولات صورت گرفته در عرصه بازسازی منزل،از مزیت های برجسته این مجموعه حرفه ای و کاربلد محسوب می شود. از دیگر خدمات این مجموعه میتوان به بازسازی بیمارستان، بازسازی منزل، بازسازی آپارتمان، طراحی ویلا و نقاشی ساختمان، اشاره نمود.

 

                                                 آچیلان دکور و بازسازی منزل به سبک مدرن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین