نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
بازسازی منزل آچیلان دکور

بازسازی سرویس/کابین دوش و…

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

  بازسازی سرویس/کابین دوش و سایر بخش های سرویس های بهداشتی از مهمترین قسمت های بازسازی منازل است. در اجرای بازسازی منزل، بازسازی سرویس بهداشتی شامل مواردی استکه از ایمنی تا زیباسازی و پارتیشن بندی(جداسازی) این فضاها را شامل می شود.

 بازسازی سرویس/کابین دوش، نوسازی و زیباسازی سرویس های بهداشتی به خصوص در حمام فضایی دلنشین و دلچسب برای استراحتی جانانه و دوش گرفتنی لذت بخش بعد از خستگی های یک روز کاری را مهیا می کند که استرس و فشارهای روزمره را رفع خواهد کرد.. یا دوش گرفتنهای صبحگاهی در فضایی زیبا برای شروع روزی عالی، بی نظیر و هیجان انگیز است..

   کابین دوش چیست؟

   قبل از بیان مراحل تخریب و تعمیر سرویس/کابین دوش بهتر است کابین دوش را تعریف کنیم: کابین دوش یا همان دور دوشی یا پارتیشن حمام، اتاقک شیشه ای و مستطیل شکلی است که اطراف دوش قرار می گیرد و

  1. برای زیباسازی و جلوه بخشی به حمام های کوچک به کار می رود.
  2. حمام ها و سرویس بهداشتی در بعضی خانه ها در یک فضا قرار گرفته اند، کابین دوش اطراف دوش را می‌گیرد و محدوده حمام را از سرویس بهداشتی جدا می کند.

 کابین دوش انواع مختلف ساده(اتاقک مستطیل شکل) و پیشرفته تر(اتاقکی دارای سیستم جکوزی، سونا، تلفن، رادیو، نورپردازی و… ) دارد و در شکلهای مختلف ساخته می شود تا در بازسازی سرویس/کابین دوش به کار رود.

 

آچیلان دکور

نوسازی سرویس/کابین دوش و…

   نکاتی از بازسازی سرویس/کابین دوش از سقف تا کف…

 پیش از بازسازی سرویس/کابین باید نوع دکوراسیون داخلی خانه تعیین شود و براساس آن طراحی حمام و سرویس بهداشتی انجام گردد. مثلا برای سبک کلاسیک استفاده از روشویی های سنگی گرانبها و زیبا، دیوارکوب های برنز یا مسی، شیرآلات سلطنتی با رنگهای اشرافی، وسایل زینتی زیبا و برای سبک مدرن روشوییِ معمولی تر ام دی اف، شمع های ساده و … توصیه می شود.. اما به طور کلی نوسازی سرویس/کابین دوش شامل موارد زیر است:

  • استفاده از کابین دوش های ساخته شده از شیشه های سکوریت به دلیل استحکام و ایمنی بیشتر دور دوش و اجرای نورپردازی های جذاب درون آن ها… افزودن وان های زیبا در حمام هایی که فضای کافی دارند.
  • به کارگیری کاشی های زیبای رنگین با رنگ های آرام بخشی چون: آبی، سفید، خاکستری، کرم، سبز، صورتی کمرنگ برای دیوارها یا استفاده از دیوارپوش های رنگی و ضد رطوبت.. کف سازی با سرامیک، کاشی یا سنگ و…
  • استفاده از سقف های کاذب ضد رطوبت مثل: سقف آسمان مجازی، طلقی، پی وی سی، سقف کشسانی که مقاوم، متنوع، ضد زنگ زدگی و نم می باشند و لوله ها، سیم ها و تجهیزاتِ تأسیساتی را زیر خود مخفی می کنند.
  • جزئیات ظریف مثل آینه های زیبا، روشویی کابینتی در رنگها و جنس های متنوع، قاب عکس های کوچک با نشانی از پاکیزگی، ست های جا صابونی، سطل و جا مسواکی، شمع، گلدان های گل طبیعی، قفسه‌هایی برای قرارگیری حوله، شوینده ها و… آویزهای ساده و فانتزی، دیوارکوب ها، مجسمه های ظریف، سبدهای حصیری و… ظرافت، پاکیزگی، جذابیت، درخشندگی و آرامش را در فضا سرازیر می کنند.

 

شرکت آچیلان دکور

بازسازی سرویس/کابین دوش و… زیبا و درخشنده

   آچیلان دکور برای بازسازی سرویس/کابین دوش…

  آچیلان دکور برای نوسازی سرویس/کابین دوش در بازسازی آپارتمان تهران در خدمت شماست تا در حمام ها و سرویس های بهداشتی شما هیجان و آرمشِ همزمان را ایجاد نماید؛ این تیم جوان ایده های تازه، ساده و جذاب خود را در بازسازی سرویس/کابین دوش خانه‌ی شما به کار می گیرد تا نشاط، برق و درخشانی را برایتان به ارمغان آورد.

و اینستاگرام ما: https://www.instagram.com/achilandecor/

نمونه کارهای تیم ما از بازسازی آپارتمان تهران، بازسازی آشپزخانه و بازسازی سرویس/کابین دوش را مشاهده نمایید…

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین