نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
بازسازی خانه های قدیمی

بازسازی خانه های قدیمی

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

در این مطلب به نکات مهم در بازسازی خانه های قدیمی پرداختیم و مراحل این بازسازی را بیان کردیم. همچنین به ذکر فواید بازسازی منزل و دلایل لزوم بازسازی خانه های قدیمی پرداختیم و عوامل مهم و تاثیر گذار در این زمینه را نیز بررسی کردیم. با ما همراه باشید…

 بازسازی خانه های قدیمی امروزه که تعداد خانه های قدیمی در حال تخریب شدن افزایش پیدا کرده است، امری ضروری و حیاتی می باشد.

اگر این خانه ها به موقع اصلاح نشوند، شاهد ریزش آوارها و مشکلات دیگری از قبیل گرفتگی لوله ها خواهیم بود. ساخت یک خانه جدید به صورت صفر تا صد می تواند بسیار پر هزینه تر و وقت گیرتر از  بازسازی خانه های قدیمی   باشد. به همین علت مردم به  بازسازی خانه های قدیمی  خود علاقه بیش تری نشان می دهند.

 

                                                             فواید بازسازی خانه های قدیمی

بازسازی و نوسازی خانه های قدیمی

بازسازی خانه های قدیمی  می تواند سبب حفظ کردن خاطرات قدیمی شما شود و شما با ایجاد تغییرات جزئی هم می توانید به هدف خود برسید. کیفیت  بازسازی خانه های قدیمی  به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به ذکر آن ها خواهیم پرداخت.  بازسازی خانه های قدیمی  زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که شما با مشکلات زندگی کردن در این گونه خانه ها آشنا شده باشید.

بد نیست بدانید که پیشگیری کردن از تخریب یک خانه قدیمی به راحتی با اقدام کردن برای  بازسازی خانه های قدیمی  ممکن خواهد شد. شما با  بازسازی خانه های قدیمی  می توانید از خانه ای نو و تازه با هزینه ای کمتر از خانه های نو ساز بهره ببرید.

نکات مهم در بازسازی خانه های قدیمی

تعمیر نکردن به موقع وسایل خانه  و نقاط تخریب شده آن سبب می شود که به مرور این خانه ها دچار مشکلات جدی شده و نیاز به بازسازی پیدا کنند. بنابراین  بازسازی خانه های قدیمی  به امری بسیار مهم و حیاتی تبدیل خواهد شد. اگر بازسازی خانه های قدیمی جدی گرفته نشود مشکلات جدی ایجاد خواهد کرد و به همین علت لازم است که شما برای  بازسازی خانه های قدیمی  خود به افراد خبره ای اطمینان کنید.

                                          بازسازی آشپزخانه

نکات مهم در بازسازی خانه های قدیمی

 

بازسازی منزل خود را می توانید به کارشناسان ما بسپارید تا بر اساس سلیقه شما و اصول دکوراسیون داخلی به  بازسازی خانه  شما بپردازیم. مهم ترین بخش دربازسازی خانه های قدیمی،  ایده پردازی و طراحی دکوری جدید برای  چیدمان منزل  می باشد. شما می توانید با ایجاد تغییراتی  جزئی فضایی بسیار صمیمی و زیبا در خانه ایجاد کنید و اگر می خواهید در این امر موفق باشید بهتر است از نظرات کارشناسان ما بهره ببرید.

نقاشی و رنگ منزل  تاثیر فوق العاده یا در ایجاد تغییر در منزل شما خواهند داشت و برای تجربه کردن یک تغییر اساسی حتما باید  هارمونی دکوراسیون منزل  شما در هنگام  تخریب و بازسازی منزل  حفظ شود. از مهم ترین اصول بازسازی خانه های قدیمی  استفاده از فضاهای خالی خانه برای ایجاد نظم و تغییراتی اساسی می باشد. برای مثال شما باید بتوانید در  بازسازی خانه های قدیمی  از فضای زیر کمدها و قفسه های بدون کاربرد هم استفاده کنید.

 

                                                 عوامل مهم در بازسازی خانه های قدیمی و دکوراسیون منزل

طراحی ساده و دلنشین منزل

 

عوامل مهم در بازسازی خانه های قدیمی

برای بازسازی خانه های قدیمی باید در ابتدا به عوامل موثر زیر دقت کنید:

عامل مهم اول بودجه لازم برای این کار می باشد و شما باید تمامی منابع مالی خود را به دقت بررسی کرده و با آگاهی کامل از میزان بودجه خودتان برای این کار اقدام کنید.

عامل دوم برنامه ریزی مناسب برای موفقیت در این کار می باشد. به طور کلی هیچ کاری بدون برنامه ریزی به خوبی انجام نخواهد گرفت. قبل از  تخریب و بازسازی منزل باید به فکر برنامه تخریب و بازسازی باشید تا نتیجه زحمات شما هدر نرود. استفاده کردن از توانایی افراد خبره و کارشناسانی مانند افراد موجود در مجموعه ما سبب می شود که برنامه ریزی شما برای این کار بسیار دقیق و حساب شده باشد.

                                                                نکات مهم در بازسازی آشپزخانه

نمونه پروژه اجرا شده بازسازی منزل و آشپزخانه

نکته مهم بعدی و عامل سوم بررسی انگیزه اصلی شما برای بازسازی خانه های قدیمی می باشد.  بازسازی منزل باید بر اساس یک تصمیم قطعی و عاقلانه و با سنجیدن تمامی احتمالات و موارد لازم صورت گیرد. در این مرحله باید از احساسی نبودن تصمیم خود اطمینان حاصل کنید.

مراحل بازسازی خانه های قدیمی

در بالا به فواید تغییر دکوراسیون و بازسازی منزل  پرداختیم، در ادامه قصد داریم مهم ترین بخش های مراحل بازسازی خانه های قدیمی  را برای شما بیان کنیم.

مرحله اول تصمیم گیری در مورد پوشش دیوارهای خانه می باشد. پوشش دیوارهای خانه شما باید با توجه به هارمونی دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی  منزل شما انتخاب شود. پس از انجام این مرحله شما باید نحوه چیدمان منزل خود را تعیین کنید و به طراحی دکور منزل خود بپردازید.

                                                   فواید تغییر دکوراسیون منزل

طراحی دکوراسیون منزل چیدمان شده

مرحله بعدی تعیین رنگ های مناسب برای دیوارها و سقف منزل شما می باشد. نقاشی و رنگ منزل می تواند از مراحلی باشد که بی روح بودن دکور منزل شما را کم می کند و روحی تازه از زندگی را به اطراف شما می بخشد. این مرحله بستگی به سلیقه شما و طراحی دکور سایر بخش های خانه شما دارد و می تواند به میزان زیادی سلیقه ای باشد.

مرحله بعد نوسازی منزل  می باشد، منظور از نوسازی منزل در این مرحله صرفا نوسازی کف منزل می باشد. بازسازی آشپزخانه از مهم ترین بازسازی های خانه و نوسازی منزل می باشد و این مساله می تواند به نوعی احیای قلب خانه تلقی شود. شما با بازسازی کردن این بخش حیاتی دوباره به کالبد بی روح خانه های قدیمی جان خواهید بخشید.

بازسازی سرویس بهداشتی  

بازسازی سرویس بهداشتی از بخش هایی است که در بازسازی منزل به آن توجه جدی نمی شود در حالی که این بخش در صورتی که بازسازی شود به میزان زیادی به زیبایی خانه شما می افزاید. در حقیقت تمام هنر بازسازی،  تغییر ایجاد کردن در همین نقاط متروک و فراموش شده می باشد. بنابراین می توان بازسازی سرویس بهداشتی را از مهم ترین مراحل بازسازی دانست.

                                                                       بازسازی سرویس بهداشتی

بازسازی سرویس بهداشتی

نکات مهم در بازسازی بخش های مختلف خانه

اگر در بازسازی حمام و سرویس بهداشتی، کارشناسان تشخیص داده باشند که شیر آلات باید تعویض شوند، در ابتدا باید به این مرحله رسیدگی کنید.

در بازسازی اتاق های منزل حتما باید به سن افرادی که از این اتاق ها استفاده می کنند توجه شود. برای مثال رنگ دیوارها و وسایل اتاق کودک باید بر اساس نیازهای او تعیین شود و برای بزرگسالان هم باید به دقت به این نکات توجه شود.

یکی دیگر از نکات مهم در این زمینه بازسازی اتاق نوجوانان است که باید حتما بر اساس سلیقه و نیاز آن ها صورت بگیرد.

 

                                                  بازسازی منزل

بازسازی منزل و چیدمان منزل به سبک ما

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین