نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها

آشنایی با دکوراسیون مدرن

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

دکوراسیون مدرن یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار دکوراسیون داخلی است که از اواسط قرن بیستم رواج یافته و این روزها بیشتر از هر سبک دیگری خواهان دارد. در دکوراسیون مدرن همانطور که از نامش پیداست ابزار، مصالح و وسایل جدید و مدِ روز بیشتر استفاده می شود.

 طراحی دکوراسیون به سبک های مختلف فقط یک سبک انتخابی برای خانه‌ها نیست بلکه شخصیت، درون و ویژگی هایِ ساکنان خانه را نشان می‌دهد پس بسیار پراهمیت است؛ سبک مدرن دکوراسیون می‌تواند شخصیت ساده، بی ریا، به روز و جذابی را از افرادِ خانه به نمایش بگذارد.

 زبانِ دکوراسیون مدرن هرچند لهجه‌های متفاوتی را شامل می‌شود اما در نهایت باید خانه را از تازگی، سادگی، راحتی، آرامش، امنیت و شفافیت پر نماید و از پیچیدگی‌ها تا حد امکان خالی باشد… یکی از مهمترین ویژگی‌های دکوراسیون مدرن این است که با هر هزینه‌ای قابل اجراست…

 

آچیلان دکور

فضایی از یک دکوراسیون مدرن

  عناصر سازنده‌ی یک دکوراسیون مدرن

  اگر بازسازی منزل و آپارتمان خود به سبک دکوراسیون مدرن را به طراحان و معماران جوان، به روز، ایده پرداز و امروزی آچیلان دکور بسپارید، منزلی شیک و به روز تحویل خواهید گرفت که هرچیز سرجایِ خودش قرار دارد؛ شلوغی و بی نظمی دیده نمی‌شود و رنگُ نورُ سایه غوغا می‌کند.. آنها با شناخت کافی از عناصر و وسایل بازار، نوآوری و ابتکار را در خانه‌ی شما می‌سازند، وسایل را انتخاب و چیدمان می‌نمایند.

 عناصر یک دکوراسیون مدرن

  • مبلمان ساده و راحتی و دور از تجملات، بدون خطوط منحنی، با خطوطی صاف، بی تزئینات و ساده با رنگهایِ شاد و چشم نواز.. کاناپه‌هایِ اسپرت و شیک، نیمکت‌‌هایِ ساده‌ی چوبی با بالشتک‌هایِ رنگی و جذاب، مبلهای اسپرت با کوسن‌های طرحدار به شکل‌های فانتزی و کارتونی و… همگی همراه با میزی ساده جلویشان، هرکدام انتخابی معرکه هستند..
  • هرچند فرشهای دستباف ایرانی با نقش‌های درشت تر گزینه ای خاص برای یک دکوراسیون مدرن به سبکِ ایرانی است اما فرش‌های ساده، بی نقشُ نگار، تک رنگ و با پرزهای بلند سادگی این سبک را بیشتر برجسته می‌کنند.
  • پرده‌های خاصِ جدید و مدرن از جمله پرده هایی که با برق باز می شوند، پرده‌های کرکره‌ای یا پرده‌های پارچه‌ای با پارچه‌های ساده، سبک و بدون تزئینات بی هیچ گیپور، حریر و… گزینه‌ای مناسب برای سبک دکوراسیون مدرن هستند تا نور طبیعی و اشعه‌های آفتاب بر رنگ‌های خانه بتابند..  
  • در طراحی‌های امروزی برای بازسازی منزل یا چیدمان به سبک مدرن تزئینات باید کم اما شیک باشند؛ چند تابلو با طرح‌هایِ فانتزی و قابی ساده، آباژورهای جذاب، گلدان‌های گیاهان سبز، قفسه‌های کتاب، استندهای خاص، قفسه‌های دیواری، لوسترهای ساده‌ی اسپرت و بی زرق و برق، شمع و چند مجسمه‌ی مدرنُ سبک و بی شیله پیله با طراحی عجیبُ غریب کفایت می‌کند!! فضا نباید شلوغ باشد..
  • عدم تقارن در طراحی دکوراسیون مدرن بسیار دیده می‌شود و حسِ رهایی و آزادی این سبک را افزایش میدهد.. این رهایی و راحتی با نورپردازی‌های مخفی، طبیعی یا انتزاعی فضایی آسوده خلق می‌کنند.
  • از نظر معماری نیز موارد زیر انتخابهای مناسبی هستند:
  1. پنجره‌های بزرگ که بیرون و خورشید را به درون می‌کشند!
  2. دیوارهای ساده‌ی رنگ شده یا کاغذدیواری‌های بی طرح و دیوارپوش‌های خوشرنگ
  3. کفپوش‌های چوب، طرح چوب یا پی وی سی و سرامیکِ معمولی…
  4. آشپزخانه‌های طرح جزیره یا صندلی‌های پایه بلند اطراف اپن با کابینت‌های براق فایبرگلس همراه با نورهای مخفی..
  5. سقف‌های کنافِ بی آب و تاب، شیک و سرشار از سادگی و کوتاه…
  6. تجهیزاتِ الکترونیکی هوشمند در جاهای مختلف خانه..
  • در بازسازی ساختمان و چیدمانش به سبک دکوراسیون مدرن محدودیتی در استفاده از رنگهای سرد یا گرم نیست اما دنیای مد به سمت رنگ‌های گرمتر، سیرتر و چشم گیرتر مثل: نارنجی، زرد، خردلی، قرمز و… می‌رود تا خانه‌های شما را از روح و نشاط پر کند.

شرکت معماری آچیلان دکور

سادگی و نور در دکوراسیون مدرن 

   دکوراسیون مدرن با آچیلان دکور

  آچیلان دکور با تیمی حرفه‌ای که هر لحظه در حال به روزرسانی دانش خود هستند، بازسازی منزل، بازسازی آپارتمان تهران و بازسازی منزل سعادت آباد و خیابان‌های دیگر را بر اساسِ علمِ روز، جدیدترین ابزار و مصالح بازار و ابتکارُ نوآوری به سبکهای مختلف از جمله دکوراسیون مدرن انجام می‌دهد. آچیلان دکور تنها یک برند نیست؛ همراهِ لحظه‌های شماست…

 برای عالی بودن نیاز به هزینه‌های هنگفت نیست؛ با جوانانِ خلاق آچیلان دکور هم کم هزینه کنید و هم کیفیت را دریافت نمایید!!

 سایت ما: www.achilandecor.com

اینستاگرام ما: https://www.instagram.com/achilandecor/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین