نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها

کابینت های گلاس

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

کابینت های گلاس ای یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور می باشد، این محصول با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

در صورتی که قصد خرید و نصب کابینت های گلاس را برای فضای آشپزخانه محل خود دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت آچیلان دکور با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و مشاوره لازم را جهت خرید این محصول از آنها دریافت نمایید.

شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور این تعهد را به شما می دهد که بهترین قیمت ممکن را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهد.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت ویلا توسط متخصصین آچیلان دکور

قیمت کابینت های گلاس

قیمتهای کابینت های گلاس می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، پیشنهاد می کنیم که جهت استعلام قیمت دقیق کابینت هایگلاس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

و با ارائه اطلاعات مناسب نسبت به فضای آشپزخانه منزل خود و نوع کابینت‌ هایگلاسی که قصد استفاده از آن را دارید قیمت نهایی این محصول را از آن‌ها استعلام نمایید.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت آپارتمان توسط متخصصین آچیلان دکور

کابینت های گلاس چیست

در صورتی که شما قصد خرید کابینت برای منزل خود را داشته اید مطمئناً در بازار کابینت نام مدل های مختلف کابینت به گوش شما خورده است.

یکی از نام هایی که زیاد در مورد آن شنیده مطمئنا کابینت های کلاسیک و کابینت های مدرن می باشد که هر کدام زیر مجموعه های مربوط به خود را دارد، کابینت های گلاس باید گفت که این محصول جز دسته کابینت های مدرن محسوب می شود که مغز آنها ام دی اف بوده و روکشی از جنس پلکسی گلاس بر روی آن نصب می شود که همین روکش باعث زیبایی منحصر به فرد این محصولات شده است.
این محصولات بیشتر از کشور ترکیه وارد می شوند و بهترین نوع ام دی اف هایگلاس هم ساخت کشورهایی مانند آلمان، اتریش، اسپانیا و ایتالیا می باشد.

و مهم ترین تفاوت در انواع ام دی اف های گلاس میزان موج در رفلکت سطح روکش آن از و هر چقدر این میزان و موج کمتر باشد کیفیت ام دی اف هم بالاتر می رود.

پیشنهاد ویژه » دکوراسیون داخلی توسط مهندسین شرکت آچیلان دکور

مزایای کابینت های گلاس

کابینت های مدل های گلاس هم مانند سایر محصولات مزایای مربوط به خود را دارند، از مهمترین مزایای این محصولات زیبا و منحصر به فرد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • انعکاس دهنده نور عالی به دلیل این که این مدل از کابی نت به دلیل براق بودن انعکاس دهنده عالی‌برای نور می باشد.
  • قیمت مناسب
  • دارای وزن سبک
  • نظافت راحت
  • و از همه مهمتر ویژگی زیبایی منحصر به فرد و چشم نواز

کابینت های گلاس ترک

در بخش های قبلی گفته شد و ورقه های هایگلاس از کشور ترکیه بیشتر وارد می‌شوند که این ورق ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

همین دلیل است که کابینتهای مدل های گلاس ترک یکی از پرطرفدار ترین و معروفترین نوع کابینت های هایگلاس هستند، شاید این جمله معروف را هم در بازار کابینت زیاد شنیده باشید که اگر قصد خرید کابینت مدرن را دارید کابینت های ساخته شده در کشور ترکیه بهترین نوع کابینت های مدرن هستند.

در صورتی که قصد خرید این محصولات را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت از کارشناسان ما مشاوره لازم را در این زمینه دریافت نمایید.

رنگ بندی کابینت های گلاس

کابینتهای مدل های گلاس دارای رنگ بندی های متنوعی هستند، مطمئناً الان این سوال در ذهن شماره بسته است که در صورتی که قصد نصب کابینت های هایگلاس را برای آشپزخانه منزل خود دارید باید از چه نوع رنگ بندی استفاده کنید.

در پاسخ به این سوال باید گفت که برای تعیین رنگ بندی و مدل مورد نظر برای فضای آشپزخانه منزل شما ابتدا باید فضای آشپزخانه منزل شما توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و با توجه به فضای آشپزخانه میزان نوری که به فضای آشپزخانه شما تابید می‌شود و همچنین ابعاد آشپزخانه منزل شما می توان رنگ بندی مورد نظر برای کابینت های گلاس را در نظر گرفت.

و مثلاً برای آشپزخانه هایی که دارای ابعاد کوچک هستند می توان از رنگ های روشن استفاده کرد و برای آشپزخانه هایی که دارای ابعاد بزرگ هستند می توان از رنگهای تیره استفاده نمود.

کابینت های گلاس چه رنگی خوبه

در پاسخ به این سوال که کابینت های گلاس چه رنگی خوبه و شما از چه مدل کابینت های گلاس میتوانید استفاده نمایید، شما می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت فنی و مهندسی آتیلان دکور کاتالوگ محصولات مربوط به کابینت های هایگلاس را دریافت نمایید.

که در کاتالوگ کابینت های گلاس مدل های مختلف این محصول را می توانید مشاهده نمایید و با دریافت مشاوره مناسب از کارشناسان مربوطه بهترین مدل ممکن را برای آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید

بهترین مدل کابینت های گلاس

یکی دیگر از سوالات پرتکرار ای که اکثر مشتریان هنگام مراجعه به شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور از همکاران ما می‌پرسند و یا اینکه از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت به این موضوع اشاره می‌کند این است که بهترین و پرطرفدارترین و همچنین پرفروش ترین محصولات کابینت های هایگلاس مربوط به چه مدل هایی میباشد ؟

پاسخ به این سوال باید گفت که پرفروش ترین و پرطرفدارترین کابینت های مدل های گلاس کابینت های سفید مشکی، سفید طوسی، کابینت های گلاس مات، و همچنین کابینت های گلاس ترک از جمله پرطرفدارترین مدلهای کابینت های هایگلاس محسوب می شوند.

البته فضای آشپزخانه منزل شما و ابعاد آشپزخانه منزل شما بسیار در انتخاب نوع مدل کابینت هایگلاس می‌تواند تاثیرگذار باشد.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین