نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
شرکت آچیلان دکور

طراحی آشپزخانه با آچیلان دکور

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

طراحی آشپزخانه به شکلی شیک و جذاب می تواند حال و هوای کل خانه ی شما را زیرو رو کند. در طراحی آشپزخانه با هزاران ایده ی متفاوت مواجه خواهید شد پس انتخاب تیمی خلاق، جوان، به روز و خوش سلیقه برای گزینش بهترین و بکرترین ایده ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم است.

 متراژ و سبک خانه ی شما از معماری تا دکوراسیون داخلی و چیدمان، در شکل گیری طراحی آشپزخانه بسیار مهم است؛ یک آشپزخانه ی مدرن و امروزی با آشپزخانه ای کلاسیک و سنتی زمین تا آسمان متفاوت است.

 طراحی آشپزخانه، یعنی طراحی قلب و جانِ خانه! قلب خانه ی خود را در دستان هنرمند تیم آچیلان دکور قرار دهید تا تپش های آشپزخانه به رگ های خانه سرزندگی را جاری نماید…

 

گروه معماران آچیلان دکور

طراحی آشپزخانه ساده و شیک

 

ایده هایی از طراحی آشپزخانه 

  طراحی آشپزخانه می تواند رنگی و درخشان یا ساده و آرام باشد؛ در هر بازسازی منزل و طراحی آشپزخانه ی آن زیباسازی باید با حفظ امنیت و ایمنی همراه گردد..

 باهم در چند آشپزخانه ی جادویی قدمی بزنیم:

  • در طراحی به سبک پلان باز، طراحی آشپزخانه به صورتی راحت، رها و شفاف صورت می گیرد.. کابینت‌هایی با درهای شیشه ای، قفسه هایی برای قرار گرفتن بشقاب ها و… ، طراحی کابینت ها به صورت باکس های بی در و… نه تنها فضایی صمیمی و آزاد ایجاد می کنند بلکه دسترسی و سرعت یافتن وسایل را بسیار سریع خواهند کرد.. این طراحی برای خانه های نقلی که آشپزخانه هایی با یک دیوار دارند و در بازسازی کافی شاپ و کافه ها گزینه ای معرکه است…
  • ایجاد اپن ها با شکل و شمایل های مختلف در بازسازی منزل و خانه های قدیمی، فضا را به سرعت از سنتی به مدرن تغییر خواهد داد. تغییر جنس، رنگ و شکل کابینت ها مهمترین بخش تغییر و طراحی آشپزخانه است. کابینت های براق، چشم نواز و درخشان فایبر گلس این روزها بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند.
  • طراحی آشپزخانه به سبک جزیره ای(کانتر) نیز این روزها بسیار مد نظر است.. نصب یک کابینت در وسط آشپزخانه و ایجاد تجهیزات لازم در آن هم مکانی است برای تهیه و هم سرو غذا.. طراحی جزیره ای انواع متفاوت و متنوعی را شامل می شود..
  • حتی می توانید در طراحی آشپزخانه هیچ اپن یا کانتری اجرا نکنید و با میزی مستطیلی و صندلی های چوبی اطرافش یا مدل های دیگرِ فانتزی تر آشپزخانه را از پذیرایی جداسازی نمایید. قرار دادن صندلیهای جذاب و رنگی پایه بلند اطراف اپنی سفید و ساده، اپن شما را به یک میز ناهارخوری تبدیل خواهد کرد..
  • بازسازی سقف با سقف های کاذب مناسب و اجرای کف سازی با سرامیک ها، پارکت و کاشی های طرح دار و رنگی
  • ایجاد آشپزخانه ی دوم(مطبخ) در بازسازی منزل بزرگ یا بازسازی ویلا…
  • اجرای ظرافت های زیبا و جزئیات نیز فضای آشپزخانه ی شما را دلنشین، هیجان انگیز و اشتهاآور خواهند کرد:
  1. نورپردازی های آرام و رؤیایی، لامپ های داخل کابینت.. لوسترهای مخصوص آشپزخانه ی حبابی، حصیری سقفی، دیواری همراه با چراغ آویز به شکلهای فانتزی و هندسی…
  2. شلف های چوبی و قرار دادن گلدانهای گیاه سبز، کاکتوس، مجسمه، ماگ، تجهیزات قهوه خوری و … بر آن ها
  3. اکسسوری های جذاب برای در یخچال، قاب های ساده و کوچک با عکس خوراکی و … بر دیوار و در طبقات…
  4. قرار دادن گلدان گلهای تازه و رنگی بر اپن، کانتر یا میز ناهارخوری…

 

طراحی آشپزخانه با آچیلان دکور

   طراحی آشپزخانه مدرن

 

طراحی آشپزخانه مدرن با آچیلان دکور

  تیم آچیلان دکور در طراحی آشپزخانه از معماری، بازسازی منزل، تعمیر، تخریب، دکوراسیون و چیدمان را در دست می‌گیرد تا فضایی آرام و جادویی برای دورهمی های خانوادگی شما خلق کند. آچیلان دکور با آگاهی از ترفندهای روز دنیا برای زیباسازی، جداسازی و دلباز نشان دادن آشپزخانه ها تلاش می نماید.

     آچیلان دکور با ایده های خلاقانه بازسازی منزل صادقیه، بازسازی منزل نیاوران و… را انجام می دهد تا تهران را زیباتر کند؛ آچیلان دکور با هزینه های منصفانه هم خانه و هم شهر شما را رنگُ رویی تازه می بخشد…

     تغییر و طراحی آشپزخانه یعنی تغییرِ حال و هوای خانه، آچیلان دکور هوای خانه ها را تازه می کند!!!

 

گروه مهندسی معماری آچیلان دکور

 طراحی آشپزخانه زیبا، سفید و درخشنده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین