نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها

بازسازی مغازه، تداعی گر رونق و جذابیت

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

بدون تردید، رضایت مشتری، یکی از اصل ها و پارامترهای کلیدی در تجارت و کسب و کار به شمار می رود. برای متبلور ساختن این امر، بازسازی مغازه، از درجه اهمیت و ارزش بالایی برخوردار می باشد. امروزه در جهت جذب مشتری و به منظور بازاریابی،

از روش های گوناگونی استفاده به عمل می آید. بدون اغراق، یکی از روش های مهم و حائز اهمیت و در عین حال هوشمندانه در این زمینه، بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی مغازه محسوب می شود. در حال حاضر و با شدید شدن عرصه رقابت در حوزه تجارت و کسب و کار، واحدهای تجاری، خصوصاً مغازه ها، برای پیشی گرفتن از رقبا و رسیدن به موفقیت های کاری و تجاری، باید از دکوراسیون منحصر به فرد و متمایز برخوردار باشند. گفتنی است که بازسازی مغازه به مثابه یک سرمایه گذاری مؤثر و دراز مدت برای جلب مشتری و کسب رضایت آنها تلقی می گردد. همچنین در پرتو طراحی مغازه به روش مدرن و جذاب، احتمال بازگشتن مشتری به میزان چشمگیری قوت پیدا می کند.

شایان ذکر است که بازسازی مغازه صرفاً به معنای برخورداری از یک فضای لوکس، زیبا و جذاب تفسیر و تعبیر نمی گردد، بلکه هدف از انجام این کار، علاوه بر افزایش جذابیت و زیبایی بصری دکوراسیون محیط، ایجاد بستری مناسب در جهت جلب مشتری برای خرید و استفاده از خدمات ارائه شده می باشد. مضاف بر این، در طراحی مغازه، برآورده ساختن نیازهای مشتریان نیز باید در سر لوحه کار قرار گیرد. گفتنی است که یکی از مؤلفه های تاثیر گذار در جلب و کسب رضایت مشتریان، طراحی داخلی مغازه قلمداد می گردد. بر این اساس، سبک مناسب طراحی مغازه می تواند بر روی مشتری تاثیرات مطلوب و بسزایی از خود برجای گذارد.

 

گروه آچیلان دکور

 

دمیدن روحی تازه در فضا در پرتو بازسازی مغازه

امروزه ذائقه و سلیقه مردم به سبب تغییرات ایجاد شده در سبک زندگی، بسیار متفاوت و متنوع شده است. برای همگام شدن با سلیقه و خواسته مردم، بازسازی مغازه می تواند به میزان قابل توجهی در محقق ساختن این نیاز یاری دهنده و کمک کننده باشد. شایان ذکر است که مغازه ها برای مورد توجه واقع شدن و نشستن در کانون و مرکز نگاه مشتریان، باید از مؤلفه های کافی و جذابیت بصری در همان نگاه اول خریدار و مشتری برخوردار باشند. محقق شدن این امر در گرو بهره مندی از طراحی مدرن و مجذوب کننده متجلی می شود. همچنین طراحی و بازسازی واحد تجاری باید کاملاً متناسب و هماهنگ با ماهیت کسب و کار صورت پذیرد. در حال حاضر دنیا به سمت و سوی پیشرفت و تغییر و تحولات گسترده سوق پیدا نموده است.

 از طرف دیگر، مردم و اقشار مختلف جامعه نیز از سواد بصری قابل توجهی برخوردار شده اند. به همین سبب، طراحی دکورهای مدرن و به روز، برای جلب نگاه مردم، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بسیاری از متولیان یک کسب و کار یا صاحبان مغازه، به منظور پراکنده ساختن رنگ و بوی تازه در فضای محل کسب خود، بازسازی را در دستور کار قرار می دهند. مضاف بر این، بازسازی و طراحی مغازه، یکی از شاخصه های مهم برای رشد و پیشرفت یک تجارت یا واحد کسب و کار تلقی می شود. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که طراحی فضای دکوراسیون مغازه باید به گونه ای صورت گرفته باشد که هیچگونه خدشه ای بر تعاملات ایجاد شده میان مشتری و خریدار وارد نسازد. ضمناً طراحی فضای مغازه باعث به تصویر کشیدن اصالت و ابهت محیط و فضای آن در پیش چشم مشتریان می شود. بر همین اساس، در بازسازی مغازه باید دقت و حساسیت بالایی را چاشنی کار نمود.  

 

بازسازی مغازه با آچیلان دکور

 

آیتم های تاثیر گذار در بازسازی مغازه

بسیاری از مغازه ها و واحدهای کسب و کار، با گذشت زمان از لحاظ مصالح و متریال بکار رفتار در بافت آن، دچار فرسایش و حتی تخریب می گردند. از سوی دیگر، خریداری یک واحد مغازه یا واحد تجاری، از نقطه نظر اقتصادی، هیچگونه توجیه منطقی و اقتصادی به همراه ندارد. در این شرایط، بازسازی مغازه، بهینه ترین و مؤثرترین راهکار در این زمینه به شمار می رود. چراکه انجام عملیات بازسازی برای نوسازی یا تخریب مغازه، فرآیندی به مراتب راهبردی تر و کم هزینه تر محسوب می گردد. گفتنی است که یکی از آیتم های تاثیر گذار در این رابطه تعویض تاسیسات کهنه و قدیمی و جایگزینی نمونه های جدید و نو می باشد. ناگفته نماند که یکی از مؤلفه های تاثیر گذار در طراحی فضای مغازه، نحوه نورپردازی اعم از نور عریض، نور موضعی و نور مخفی و پراکنده ساختن مناسب و بهینه نور در بخش های مختلف مغازه می باشد. چراکه جذابیت ظاهری و زیبایی فضای مغازه و جلوه نمایی رنگین کمانی از نور، نقش بسزایی در جذب مشتری ایفا می نماید.

از دیگر نکات پر اهمیت در بازسازی این محیط کاری، طراحی ویترین و تزئین آن با کالاهای مجذوب کننده، در جهت رسیدن به میزان فروش بیشتر می باشد. شایان ذکر است که در بازسازی استفاده از رنگ ها و فرم های مختلف و متنوع در برانگیختن حس مشتری بسیار تاثیر گذار و مؤثر محسوب می گردد. انتخاب کفپوش مناسب، ارتقای زیبا سازی فضا با استفاده از گل و گیاه و انتخاب مبلمان تجاری مناسب و هماهنگ با سبک دکوراسیون فضا، از دیگر مؤلفه های تاثیر گذار و مهم در این امر به شمار می رود.

 

گروه معمار آچیلان دکور

 

بازسازی مغازه به سبک آچیلان دکور

یکی از خدمات متمایز و منحصر به فرد گروه حرفه ای آچیلان دکور، انجام عملیات بازسازی مغازه می باشد. این گروه متبحر و متخصص، با بکارگیری طراحان حرفه ای و صاحب سبک، تلفیقی از زیبایی و جذابیت را در اجرای عملیات بازسازی پیاده می سازند. شایان ذکر است که اجرای فرآیند بازسازی در پرتو استفاده از خدمات آچیلان دکور، ابهت و شخصیت را برای واحدهای تجاری با خود به ارمغان می آورد. ایجاد تغییرات و بهینه سازی فضای مغازه به منظور دسترسی بهتر و مطلوب تر مشتریان به کالاها، از نقاط عطف بازسازی به وسیله گروه آچیلان دکور تلقی می شود. همچنین با استفاده از تجربه چندین ساله این گروه، دستیابی به یک محیط دلنشین و دوست داشتنی به معنای واقعی کلمه میسر می گردد. گفتنی است که آچیلان دکور، علاوه بر اجرای ، خدماتی دیگری نظیر بازسازی منزل، بازسازی آپارتمان، بازسازی خانه، طراحی و بازسازی ویلا و نقاشی ساختمان را ارائه می نماید. برای برقراری ارتباط با این گروه می توان از راه های ذیل اقدام نمود:

آدرس صفحه مجازی: https://www.instagram.com/achilandecor/   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین