نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
گروه آچیلان دکور

بازسازی خانه و بخشیدن رنگ و لعاب تازه به محیط

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

از جمله موضوعات جدیدی که در حال حاضر در طیف وسیعی توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد، موضوع بازسازی خانه می باشد. در مواقعی که بافت ساختمان در اثر گذشت زمان دچار فرسایش و فرسودگی می گردد، چنین فضایی از لحاظ سکونت، مشکلاتی را برای ساکنان آن ایجاد می سازد. در این شرایط،بازسازی خانه، یکی از گزینه های مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی، برای برخورداری از یک محیط مسکونی مناسب و مطلوب به شمار می رود.شایان ذکر است که بازسازی ساختمان، یک روش مهم و کارآمد برای بهره مندی از یک منزل ایده آل می باشد. برای بسیاری این تصور به ذهن خطور می کند که بازسازی آپارتمان، به معنای خراب کردن و از نو ساختن بنای مسکونی محسوب می شود. گفتنی است که بازسازی منزل، راهکاری مقرون به صرفه برای مرمت و جلوگیری از پیشرفت خرابی و فرسودگی ساختمان تلقی می گردد.

به طور کلی، بازسازی خانه مسکونی، راهکار بهینه و مثمر ثمری برای افزایش عمر و قدمت بنا به شمار می رود. از سوی دیگر، هر بنا و ساختمانی به رسیدگی و بازسازی نیاز مبرم پیدا می کند. در حال حاضر بازسازی آپارتمان، یکی از اقدامات رایج و متداول برای سکونت در ساختمان ها محسوب می شود. بر همین اساس، بازسازی منزل، یکی از آیتم های پرکاربرد و در دسترس افراد، به منظور ارتقای سطح کیفی محل زندگی خود قلمداد می گردد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که اعمال تغییرات، تعمیرات و بهبود بخشیدن یک قسمت یا بخش های مختلف محل زندگی و سکونت که در نهایت با تغییر وضعیت آن همراه است، در معنا و مفهوم بازسازی تعبیر می شود. بر این اساس، از جمله عوامل مؤثر در بازسازی منزل می توان به انجام بازسازی به منظور خرید و فروش ملک، بازسازی برای نقل مکان و بازسازی به جهت فرا رسیدن عید نوروز، اشاره نمود.

 

آچیلان دکور

 

بازسازی خانه و افزایش کارایی و بهینه سازی فضا

گفتنی است که امروزه با افزایش قیمت چند برابری ملک و به تبع آن، اختصاص دادن بودجه ای قابل ملاحظه برای خرید ملک، بازسازی خانه به یک امر لاینفک و جدا نشدنی در زندگی افراد تبدیل گردیده است. از طرف دیگر، بازسازی منزل به منظور دلپذیر کردن، مدرن شدن و زیباتر نمودن محل سکونت در دستور کار افراد مختلف قرار می گیرد. بدون تردید، با افزایش سن بنا، به وجود آمدن ترک در فضای داخلی منزل، پوسیدگی و گرفتگی لوله های آب و تاسیسات، فرسودگی و فرسایش، به میزان چشمگیری بروز پیدا می کند.

برای جلوگیری از پیشرفت خرابی بافت بنا، مرمت و نوسازی و استحکام بخشیدن به ساختار و سازه ساختمان، بیش از پیش اهمیت و ضرورت می یابد. بر این اساس، بازسازی خانه، علاوه بر افزایش دوام و استحکام محل سکونت، زیبایی و جذابیت دو چندانی برای فضای مورد استفاده به ارمغان می آورد. بنابراین می توان اذعان نمود که در پرتو بازسازی ضمن احیای قسمت های آسیب دیده و فرسوده، جلوه ظاهری ساختمان نیز رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بازسازی آپارتمان، به دو صورت کلی و جزئی وارد فاز عملیاتی می گردد. بر این اساس، در روش جزئی، بخشی از ساختمان و در شیوه کلی، همه بخش های ساختمان و حتی قسمت های داخلی یا بیرونی سازه شامل عملیات بازسازی و نوسازی واقع می شوند.

 

بازسازی ساختمان با آچیلان دکور

 

پارامترهای مهم و کلیدی در بازسازی خانه

یکی از پارامترهای کلیدی و حائز اهمیت در انجام عملیات بازسازی خانه، به قدمت سازه اختصاص دارد. بر این اساس، چنانچه بنای مورد نظر دارای قدمت زیادی باشد، پیش از آغاز عملیات بازسازی منزل، زیر سازی بنا در دستور کار قرار می گیرد. شایان ذکر است که در زیرسازی ساختمان، همه تجهیزات نظیر سیم کشی ها و لوله کشی ها موجود در قسمت داخلی سازه، نوسازی یا تعویض می گردند.

از دیگر شاخصه های مهم در بازسازی آپارتمان مسکونی، بخش سقف سازه می باشد. از آنجایی که سقف باید از مقاومت و دوام کافی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و عوامل محیطی برخوردار باشد، نوع متریال مورد استفاده در این زمینه بسیار تاثیر گذار به شمار می رود. از دیگر پارامترهای حائز اهمیت در بازسازی خانه، می توان به پنجره ها، اشاره نمود. به طور کلی، پنجره های قدیمی به سبب اثر گذاری منفی در نمای ساختمان، مناسب است که تعویض یا جایگزین شوند. تعویض کابینت ها، تعویض شیرآلات، تغییر سیستم گرمایش و سرمایش و تغییر کفپوش های خانه، از دیگر مؤلفه تاثیر گذار در بازسازی آپارتمان به شمار می روند.

 

گروه اچیلان دکور

 

مزیت های چشمگیر انجام عملیات بازسازی خانه

بدون تردید، بازسازی از نقطه نظر اقتصادی، بسیار مقرون به صرفه و مناسب به شمار می رود. از آنجایی که خرید ملک و منزل جدید، مستلزم صرف هزینه های بالا و اختصاص دادن بودجه ای قابل توجه می باشد، بازسازی منزل، راه حل بهینه و اقتصادی محسوب می شود. از سوی دیگر، بازسازی آپارتمان در افزایش کارایی و بهینه سازی محل سکونت افراد تاثیر مثبت و بسزایی از خود برجای می گذارد. امروزه بسیاری از افراد به دنبال برخورداری از یک دکوراسیون شیک و مدرن و منحصر به فرد، به ویژه در فضای داخلی خود می باشند. بازسازی خانه علاوه بر بخشیدن رنگ و لعاب تازه به دکوراسیون محیط مورد استفاده، فضایی متمایز و منحصر به فرد و در عین حال کاربردی را در دسترس افراد قرار می دهد. ناگفته نماند که بازسازی خانه برای برخورداری از یک فضای مدرن و همسو شدن با متدهای روز طراحی، به افراد کمک شایانی می نماید.

 

معماران آچیلان دکور

 

آچیلان دکور، طلایه دار در امر بازسازی خانه

بدون اغراق، انجام عملیات بازسازی خانه مسکونی و رسیدن به نتایج مطلوب و مورد نظر فرد، حساسیت بالا، توجه ویژه و دقت نظر متخصصان این حوزه را می طلبد. گروه حرفه ای و زبده آچیلان دکور، با اتکا به سابقه چندین ساله و درخشان خود در امر بازسازی منزل، نیازهای شکل گرفته مشتریان در این زمینه را به نحو مطلوب و مناسب برآورده می سازند. استفاده از روش های اصولی و منطبق با متدهای روز دنیا، از نقاط عطف استفاده از خدمات گروه متخصص  با تجربه آچیلان دکور تلقی می شود. شایان ذکر است که این گروه حرفه ای و جوان در زمینه بازسازی خانه، حرف های زیادی برای گفتن دارند. مضاف بر این، طراحی ویلا، بازسازی ویلا، بازسازی مطب، نما ساختمان و نقاشی ساختمان، از دیگر خدمات ارزنده این تیم فعال و پویا به شمار می آید.

برای کسب آگاهی و جزئیات بیشتر می توان از راه های ارتباطی ذیل استفاده به عمل آورد:

صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/achilandecor/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین