نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها
شرکت معماری آچیلان دکور

آشپزخانه های جادویی با طراحی کابینت

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

  طراحی کابینت با ایده های خلاقانه و نوآوری نه تنها آشپزخانه بلکه تمام خانه ی شما را تحت تأثیر قرار می دهد؛ آشپزخانه آنقدر مکان مهم و ویژه ای است که تغییرات جزئی در آن، تغییرات کلی در خانه ها پدیدار می‌کند. طراحی کابینت و تغییر مدل، رنگ و سبک آن که دیگر، چشم گیرترین عنصر آشپزخانه و اساسُ پایه ی آن است، می تواند خانه ی شما را به خانه ی تازه ای تبدیل کند.

 

اچیلان دکور

طراحی کابینت، زیبا و شیک..

 

طراحی کابینت در رنگها و سبکهای متنوع

  تغییر آشپزخانه ها و طراحی کابینت در بازسازی منزل تأثیرات شگرفی می گذارند؛ دکوراسیون آشپزخانه بهتر است با  سبک خانه و چیدمانش هارمونی داشته باشد تا خانه ی شما سرشار از هماهنگی و انرژی های ناب گردد. معماران و طراحان بازسازی منزل با شناخت از سبک های مختلف طراحی داخلی، رنگها و… شما را در ایجاد فضایی از رنگ، نور، ایمنی و جذابیت یاری می کنند…

 طراحی کابینت باید به شکلی انجام شود که زیبایی و کارکرد را همزمان داشته باشد.

 

 روش ها، ترفندها و ایده های طراحی کابینت

  • برای طراحی کابینت، رنگها پراهمیت هستند؛ در گزینش رنگ کابینت اندازه ی آشپزخانه، میزان نور آن، سلیقه و… بسیار مهم است. استفاده از دو رنگ مکمل می تواند آشپزخانه ای جذاب و فانتزی برای شما بسازد.. ترکیب های آبیُ نارنجی و زردُ بنفش هرچند زیبا هستند اما نمی توان از رؤیایی بودن تک رنگ سفید و ترکیب های ملایمِ نقره ایُ سفید و… نیز غافل بود.
  • اگر آشپزخانه ی شما کوچک است، نگران نباشید! تیم آچیلان دکور با طراحی کابینت عالی و جادار نگرانی شما را برطرف کرده و با ترفندهایی فضای آشپزخانه ی شما را بزرگتر و دلبازتر نشان خواهد داد..
  • کاربرد نورپردازی ها و لامپ ها در طراحی کابینت، فضای آشپزخانه ی شما را سحرانگیز و دلبرانه خواهد کرد.
  • کابینت های سراسری از سقف تا کف(سوپر) نیز یکی از کاربردی ترین فضاها در آشپزخانه است که خیال هر زنی را راحت و آسوده خواهد کرد.
  • کابینت های حکاکی شده با دستگیره های برنز یا طلاییِ سلطنتی گزینه ای معرکه برای دکوراسیون های کلاسیک هستند.
  • طراحی آشپزخانه ی پلان باز با طراحی کابینت های بی در، طبقه های مختلف، کابینت های در شیشه ای و… از جنس ام دی اف با روکش های هایگلاس، ملامینه، اکریلیک، یو وی، پی وی سی و… و در رنگ های مختلف فضای آشپزخانه ی شما را صمیمی، راحت و کارتونی خواهد کرد و برای خانه های کوچک نمایی فوق العاده خواهد ساخت.
  • طراحی کابینت با اجرای کانتر و جزیره در وسط آشپزخانه نه تنها جداسازی آشپزخانه را عملی می کند بلکه با یک تیر چند نشان است از میز تهیه ی غذا تا میز ناهارخوری و سرو غذا.
  • طراحی کابینت و آشپزخانه به شکل آشپزخانه کافه ای برای طراحی فست فود یا خانه ها گزینه ای هیجان انگیز است و به خانم هایی که عاشق آشپزی هستند، توصیه می شود؛ این نوع طراحی برای فضاهای باریک و بلند گزینه ای عالی است و در دو طرف فضا کابینت و کانتر تعبیه می شود..
  • طراحی کابینت به شکل ال نیز در بازسازی منزل و بازسازی ویلاها اعم از طراحی ویلا مازندران فضایی بزرگتر و دلبازتر را فراهم خواهد کرد.
  • ساخت طبقه های تزئینی در طراحی کابینت، برای شما دکوری فراهم می کند تا مجسمه ها، قاب عکس، گلدان های کوچک گل و ظروف خاص خود را در آن ها قرار دهید.

 

گروه آچیلان دکور

طراحی کابینت ساده اما جذاب

 

 آچیلان دکور در طراحی کابینت سلیقه، هنر و مهارت را ترکیب می کند

   آچیلان دکور با ایده های خاص و روز دنیا، طراحی کابینت شما را انجام می دهد و آشپزخانه ها را به یک تابلوی نقاشی و هنری تبدیل می کند.

 حالِ خانه به حال آشپزخانه وابسته است؛ آچیلان دکور هوایِ خانه های شما را دارد و با هر هزینه ای که داشته باشید، بهترین کیفیت را تقدیم شما می کند.

 تیم ما همه جا همراه شماست؛ بازسازی منزل نیاوران، صادقیه و… خود را با خیالی آسوده به خلاقیت و دانش ما بسپارید.

اینستاگرام: https://www.instagram.com/achilandecor/

 

گروه مهندسی آچیلان دکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین