نوشته ها
آرشیتکت علی مرادی
آقای علی مرادی
achilanweb@gmail.com
دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی دارای 10 سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی
مقالات آموزشی
دسته بندی ها
شبکه های اجتماعی
برچسب ها

چیدمان دفتر کار

جهت دسترسی سریع تر روی عنوان هر بخش کلیک کنید.

چیدمان دفتر کار، دفتر کار شما محیطی است که قرار است در آن قراردادهای مهم به ثبت برسد و فضایی است که شما پذیرای همکاران خود و بسیاری از مشتریان خود می باشید.

نکته ای که بسیار می تواند در زمان ثبت قراردادهای کاری و تاثیر گذار بسیار به شما کمک کند داشتن یک دکوراسیون و چیدمان مناسب در دفتر کار شما است.

چیدمان دفتر کار حتماً باید به صورت اصولی و با دقت انجام شود، چرا که مشتری زمانی که وارد دفتر کار شما می شود مطمئناً فضای بصری داخل دفتر بسیار می تواند در ذهن او تاثیرگذار باشد.

در ادامه این مطلب یک سری نکات مهم و ضروری در مورد چیدمان دفتر کار را به شما خواهیم گفت همچنین شما میتوانید با مطالعه مقاله دکوراسیون دفتر کار مدیر هم اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب به دست آورید.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت ویلا توسط متخصصین آچیلان دکور

چیدمان دفتر کار

اصول چیدمان دفتر کار

اولین موردی که در مورد چیدمان دفتر کار باید به آن توجه داشت خرید وسایل متناسب با ابعاد محیط هستند و سعی کنید نوع وسایل و ابزاری که در اتاق شما قرار می‌گیرد مانند میز و صندلی و کمد و فایل های اداری و غیره با توجه به ابعاد و فضایی که در اختیار دارید خریداری شوند.

در این مورد سعی کنید که دیگر خساست را کنار گذاشته و اگر می‌خواهید چیدمان دفتر کار شما را به بهترین نحو ممکن انجام شود بهترین وسایل را برای دفتر کار خود تهیه کنید.

سه بعدی که در اصول چیدمان دفتر کار باید توجه ویژه ای به آن داشت استفاده از کمد اداری می باشد، نبرد میدانی در هر دفتر کاری مطمئنا از کمدهای اداری استفاده می شود.

باید سعی کنید در انتخاب کمد اداری مناسب دقت زیادی به خرج دهید.

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت آپارتمان توسط متخصصین آچیلان دکور

اصول چیدمان دفتر کار

استاندارد های چیدمان دفتر کار

اگر بخواهیم به طور کلی یک سری استانداردها برای چیدمان دفتر کار در نظر بگیریم

  • این استانداردها عبارتند از :
  • رعایت تناسب رنگ در طراحی دفتر کار
  • رعایت نظم در چینش میز و صندلی های موجود در اتاق کار
  • برقراری نظم و ترتیب با استفاده از دکور و قفسه و فایل اداری
  • رعایت نظم و ترتیب در چینش میز و صندلی های موجود در دفتر کار
  • استفاده مناسب از نور طبیعی و نورپردازی مناسب در دفتر کار
    و نکته آخر استفاده از گیاهان طبیعی در دفتر کار
  • آخر که در مورد استفاده از گیاهان طبیعی در دفتر کار

گفته شد متاسفانه بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند و یک اشتباه رایج که در مورد آن انجام می دهند استفاده از گیاهان مصنوعی در دفتر کار می باشد اما این نکته را در نظر داشته باشید در دفتر کار شما با توجه به اینکه از وسایل ارتباطی مانند مودم های اینترنت استفاده می شود.

شما می توانید با استفاده از گیاهانی مانند کاکتوس هم جلوه ویژه‌ای برای چیدمان دفتر کار خود در نظر بگیرید و همین که با خاصیتی که این گیاه دارد، نویز های ایجاد شده توسط مودم های اینترنتی را خنثی کند و به سلامتی شما هم در این زمینه کمک کند.

پیشنهاد ویژه » دکوراسیون داخلی توسط مهندسین شرکت آچیلان دکور

بهترین شرکت برای چیدمان دفتر کار در تهران کجاست ؟

شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور با سالها تجربه در زمینه چیدمان وسایل داخلی و طراحی و دکوراسیون داخلی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

شما میتوانید با برقراری ارتباط با همکاران ما در شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور هم مشاوره لازم را در مورد چیدمان وسایل داخل دفتر کار خود از آنها دریافت نمایید و هم اینکه با دریافت نمونه کارها و کاتالوگ تصاویر مربوط به پروژه هایی که توسط این مجموعه در نقاط مختلف شهر تهران انجام شده است با این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

همچنین راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت آچیلان دکور به صورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

در نهایت پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که قبل از اینکه اقدام به فعالیت هایی در زمینه چیدمان دفتر و محیط کار خود شوید حتماً مشاوره لازم را در این زمینه از کارشناسان مربوطه دریافت نمایید تا بهترین طراحی را برای دفتر کار خود به ارمغان آورید.

طراحی دفتر کار شما هرچقدر به شکل بهتر و اصولی تر انجام شود مطمئنا می تواند جلوه بصری زیباترین را در ذهن مخاطبین و همکارانی که به دفتر کار شما مراجعه می‌کنند را به ارمغان آورد.

بهترین شرکت برای چیدمان دفتر کار در تهران کجاست ؟

سوالات متداول در مورد چیدمان دفتر کار

برای چیدمان دفتر کار به چه نکاتی باید توجه داشت؟

در گام اول انتخاب وسایل و خرید آنها نکته ضروری است که باید به آن توجه داشته باشید و همچنین رنگی که در فضا به کار می برید الهام گرفته از نوع کسب و کار باشد که در این زمینه مشاوران مجموعه آچیلان دکور می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

استفاده از چه رنگی برای چیدمان دفتر کار می‌تواند مناسب باشد ؟

انتخاب نوع رنگ برای چیدمان دفتر کار یک مسئله روانشناسی است که نوع کسب و کار شما در انتخاب رنگ مورد نظر بسیار می‌تواند تاثیرگذار باشد.

نکته مهم این است که باید تناسب و هارمونی در فضا برقرار باشد و رنگی که برای دیوار انتخاب می‌شود با کفپوش و قفسه وسایل وسایلی که در فضا وجود دارد هماهنگی داشته باشد.

هزینه چیدمان دفتر کار به چه صورت محاسبه می‌شود ؟

به طور کلی هزینه انجام پروژه با توجه به مراحلی که برای آن پروژه در نظر گرفته می شود می تواند متفاوت باشد بهترین راه حل ممکن برای استعلام‌هزینه نهایی این است که شما از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت آچیلان دکور با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید تا آنها شما را در جریان هزینه‌های موجود قرار دهند.

انجام پروژه چیدمان دفتر کار چقدر زمان میبرد ؟

مدت زمان انجام پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما میتواند بستگی داشته باشد.

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین